close
標題:

請各位回答''

發問:

我係女的'' 我平時都有自慰的,,但係我係用訓教個D X頭黎自慰'' 今日無野做用鏡照自已下面,,見到自已的核''好奇之下摩左下;; 我覺得個feel好怪..我平時好鐘意用X頭自慰''但係摩核令我覺得好唔舒服.. 到底我係點呀??

最佳解答:

有手直接摸戈度 ' 會好痛ga ' 正確黎講'你所講gee好唔舒服係正常gee' ,, 仲有丫' 咁做好易有細菌感染gaa'!!

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

咁又唔係唔可以摸核... 女仔陰道內有簿簿的保護膜,唔過分的都可以自慰。 其實一般呢講,女仔自慰唔係問題, 都係滿足自己的性需要。 如果你覺得摸核唔舒服,可以將手指放入d, 每個人的興奮點都唔同, 唔係人地摸核會有高潮你就會有嫁~ 如果手指感覺唔好,可以先試下用一d粗d的野插入, 但唔好太入,如果唔係會穿處女膜嫁~ 如果一早穿左就唔驚啦!!!!|||||陰核唔可以真接摸架.... 試下唔好咁真接...會好舒服架....|||||add me popo20061988@hotmail.com 我講俾妳聽
arrow
arrow

    rlz87tm45t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()