標題:

請問夫精人工受孕

發問:

想知邊間私家診所做IuI比較平呀.....同埋請問有冇人成功左..Thank you! 更新: 本人37歲,試過去婦產科醫生度睇3個月喇,食排卵丸後加針等卵子去接受精子,照足醫生吩咐都唔得 更新 2: 想問IUI係咪成功懷孕機會高d啦?

最佳解答:

私家診所做iui, 由於唔知道你的身體須要多少針藥(因反應不同而加減), 仁安有package, 約5-6k dr tay 沒有package, 約7k 其他仲有勝利, 偉澤, 養和等等, 估計都係7-8k 我自己就因為肥, 所以須要打多d針先會有好反應, 我自己3次iui, 每次都用約10-11k 我自己仲未成功, 計劃緊遲d做ivf~ 打算係偉澤度做~ iui的成功率其實只得約12%, 同普通婦女自然受孕差唔多, 但對於不孕既人黎講, 已經係好好架啦~ 你37歲, 我建議你去不育醫生度做下詳細檢查, check下輸卵管同各種內分泌(驗血), 睇下係咩問題令到未能成功受孕~ 同時都要老公check下, 有時未必係女性既問題架~ 個人覺得係私家診所會比去政府的公家或私家症好, 所以如果你時間緊逼, 又經濟ok既, 去私家啦~ 個人覺得dr tay/偉澤都幾好~ 我的3次iui都係係dr tay度做, 我覺得做不育治療, 醫生姑娘的support好重要, 唔似普通睇醫生, 醫生姑娘拿口拿面都冇問題, 但不育治療真係須要一個溫馨又細心既環境!

其他解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    rlz87tm45t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()