close
標題:

我想問巨商31-40LV去邊到打怪?要係朝鮮ge地方

發問:

我想問巨商31-40LV去邊到打怪?要係朝鮮ge地方 更新: 我舞大定可以去邊到打吾係朝鮮ge地方都得and我全部 兵 22-25lv舞一轉

最佳解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

你有無大定先,有的話去月奇峰打惡熊,唔好好似上面果個打巫女,巫女同惡熊實力差唔多,但係經驗惡熊比巫女多100多經,打惡熊會比較快。 如果你無大定而你又話一定要係朝鮮的話,這樣就sor了,你無大定就去打高手洞穴打4不像了,1隻有70多經,對你leed新手來說可以話係最色當不過了,又可以earn錢,一舉二得。

其他解答:

當然係打武官之魂la, 啲經唔錯,又可以打啲舊十字槍去賺錢, 更加唔會死得慘, 信我la,打武官之魂la...|||||千年湖,打巫女。
arrow
arrow

    rlz87tm45t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()