標題:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

奸人堅投訴36宗

發問:

奸人堅 最近 比人投訴話: (對白粗俗), (意識不良)等,共有36宗. 還有,黃子華(奸人堅)笑葉童(哨牙鬼),[歧視哨牙]. 你們不覺嗎? 覺 就 發 表 意 見 比 我 yikhei29!

最佳解答:

對白粗俗係角色需要牙麻 . 意識點會不良 . 做得奸人梗係咁. 而且最後ending佢一定會變番好人架 . 咁樣意識有咩不良 . 冇話歧唔歧視哨牙架 . 戲裡面 . 做好人果個係哨牙果個 . 又唔係全世界針對佢棚牙 . 點會叫歧視佢 . take it easy . 拍戲之麻 . 又唔係黎真 . 唔通果d打打殺殺戲都話教壞細路所以唔拍得咩 = ="

其他解答:

No,I don't think so. It is just a 電視劇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!|||||小小 la little 爆力>,|||||5覺,,只是拍戲,要帶出好笑啲feel ma|||||唔覺,因為(此)終都係拍戲,如果(感)多人 投訴 ㄑ奸人堅>劇集,(感)有唔見佢地投訴師奶兵團,成日話我吔男人唔好,所以,我係贊成奸人堅呢套戲做得好,好幽默,好搞笑,純屬是喜劇,作為我係呢套劇嘅粉絲,我永遠支持|||||拍劇沒有辦法。我都覺得奸人堅是歧視哨牙。|||||對白粗俗一定會有,冇會邊好笑!|||||唔覺~~ 吟如果吟樣都叫歧視,人地咪冇得拍戲~~ 加上, 如果你吟講 你都好歧視緊哨牙既人唔可以上電視吟~~ 吟樣做只會令哨牙既人更自卑|||||我有小小覺~ 我覺得爆力左D姐... 唔敢成日睇~|||||覺,因歧視哨牙
arrow
arrow

    rlz87tm45t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()