close
標題:

急爆!!!!!Msn9.0被人入侵~~~(40點)

發問:

我部腦係Vista版本,Msn用9.0,之前試過有一次响一個不明website輸入過password,結果真係俾人入侵咗T^T 我知我Msn俾人入侵係因為有時當我登入時,我見到個Msn先登出,見到我個舊password,跟住我先登入到....其實本人响知道出事後已多次更改password,但唔知點解個hacker仍然可以用我個舊password登入...點解救?????點先可以唔再俾人入侵????請高手盡快解答,十萬個唔該~~~ 更新: 如果你肯詳細解答我ge問題,我就選你做最佳解答,咁咪有40點lor~ 更新 2: 如果你肯詳細解答我ge問題,我就選你做最佳解答,咁咪有40點lor~ 更新 3: 如果唔重裝,只殺毒,得唔得嫁?????????????????????? 更新 4: 而且我冇中木馬特徵如(電腦的速度明顯下降,硬碟在不停地讀寫,滑鼠不聽使喚,鍵盤無效,使用中的視窗被關閉,新的視窗被莫名其妙地打開,網路傳輸指示燈一直在閃爍,電腦無故重開機…) 更新 5: 我部電腦完全冇中木馬or病毒ge特徵,而且我部腦日日掃毒都話冇木馬+病毒+垃圾軟體+惡意程式...點解救?????要洗機嗎????點先可以唔再俾人入侵????請高手盡快解答,十萬個唔該~~~ ps. 我知人地可以用我舊ge password係因為我最初ge password只有8位數字,其後一直都改為16數字...

最佳解答:

好簡單 你只需要拎隻window洗曬d野佢 再重裝window 跟住就得架喇 ps:我估你中左木馬

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

由於你昆我有40點(其實只有20點),所以只可以答你:下載殺毒
arrow
arrow

    rlz87tm45t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()