close
標題:

我大既升到D咩中學?

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我全級考第10,班第2(年年都係)我唔想入女校 幫幫手 更新: 觀塘區呀 ,年年最少10個奨

最佳解答:

如果係觀塘區的話.我見議你考女校 因為KT區好的男女校只有2間. 而且,呢2間學校[官立&順天]都下滑緊 我諗你都要考女校好D. 你讀邊間小學架? 你話你考第10,,可以試ST PAUL同ST CAT 我自己讀ST PAUL的. ST PAUL幾好架,,可以試下!! ST CAT都唔錯!! 你話你最小10個獎..其實個個都係咁架啦-.- INTERVIEW要好D呀.. 咁樣就好大機會入到. 仲有 你要再考好D... 考好D 你就跨區啦`` ADD 我> michelle_sinting@hotmail.com 我地MSN再傾啦-V-

其他解答:

你個成績其實可以入到藍田聖保祿咖 但如果你吾想你就可以去觀中同順天 e 2間都係男女 想去另一區ge就張祝山啦|||||你既成績很好, 可以升上band 1既英文中學喇, 可以跨區試下迦密中學. 東華黃芴南, 以你既成績女校易找d. 觀塘區有觀中, 順利天主教. 你進入中學概覽, 搜尋下.
arrow
arrow

    rlz87tm45t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()