標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

MATHS & STAT AL!! (急)

發問:

想問一問MATHS AND STAT有沒有 AL 讀的? 現在我正讀 STAT 的 ASL, ASL 同 AL的分別是差幾多的? AL會不會好難?( 現在ASL我覺得冇問題) 另外我想問如果只讀2科AL 入大學機會率會不會好低? (不計 HKU CU)\ 麻煩大家幫忙解答, 特別有經驗的朋友, 我想要詳盡一點的個人經驗和資料 (我的重心問題是 STAT AL) THANK YOU VERY MUCH

最佳解答:

mdst無 al 只有asl 我都係讀mdst 我都問過同一個問題 2個al 會低少少 因為 始終都差dd 但如果你勁有信心咁咪ok lor

其他解答:

M&S 係冇AL 得AS PURE MATH 同APPLIED MATH先有AL|||||I am 100% sure there is AS Maths and Stats only. There is no A-Level Maths and stats. If you want to study A-Level Maths, you can choose Pure Maths or Applied maths.
arrow
arrow
    全站熱搜

    rlz87tm45t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()