標題:

我開了一間婚紗禮服店, 想請一個女售貨員! 請問這個女售貨員要具備什麼條件?

發問:

我開了一間婚紗禮服店, 想請一個女售貨員! 請問這個女售貨員要具備什麼條件? AAA. 30歲以上女士? BBB. 30歲以上, 結咗婚女士 ? CCC. 30歲以上, 結咗婚, 有穿著緍紗行過禮女士 ? DDD. 30年以上, 結咗緍, 有穿著婚紗行過禮女士, 相信結咗緍, 不會..... EEE. ???????? FFF. ??????????????

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

其實你請呢個女售貨員,我覺得最緊要係俱備以下條件: 1. 有耐性、細心 (因為嚟試衫嘅新人通常都特別緊張,梗係啦,一生人一次,又點會唔緊張呢?所以一般都可能有"雞蛋裡挑骨頭"嘅情形出現,而且仲可能一試就幾個鐘,仲試十幾廿件添,你話喇,真係少D耐性都唔得啦! 係咪?) 2. 最好對度尺寸有經驗 (因為係試衫過程中,一定要經過fitting,所以最好就係可以完全handle到為客人度尺呢一部份喇) 3. 服務態度 (其實都唔淨係呢一行,其實凡接觸客人嘅都應該保持態度好至得,你諗下,人哋係嚟辦喜事,如果你仲悔悔氣氣咁對人,人哋又點會覺得係喜事呢?) 4. 最好請個口才比較好嘅 (因為有好多新人會諗得好美滿,但往往實際情形亦未必咁理想,當呢個時候新人就會有失望情形出現喇,但係如果你口才好,有好多時只係睇你點講啫,咁可能客人個心又舒服D架喇) 我覺得如可以俱備呢幾個條件嘅話,其他例如年齡都已經唔係一個問題喇!祝你請到一個好員工啦。

其他解答:

─?? ??? 強力徵求:有心想工作、活潑又開朗、想要賺大錢的辣妹們 性別限制:限女性 工作時間、內容:有興趣和意願者電洽 薪水方面:只要有興趣和意願肯為自己拚絕對賺不完,電洽詳談 上班問題:我們有專車安全接送妳上下班 快來電0986-380-900 LineID:hy88168|||||我都有興趣在婚紗禮服店做女售貨員~ 希望你會請我啦~ 我認為把口最重要既~ 同埋要有責任心.. 希望你會請我啦~ 我既msn:ruby14112003@hotmail.com|||||年齡和結緍與否唔重要,最重要係禮貌、口才和責任感?|||||有銷售經驗,了解新娘身形及氣質去推介適合新娘的衣裳去特出新娘,需知道婚禮不能穿著的顏色。|||||其實冇咩特別要求,佢做得店就得啦,我之前都係婚紗店倏過,當時我冇呢行經驗(有普通SALES經驗),但間婚紗店都請我,去到做,老闆娘先教我,只要員工比心機做咪得,你請左人未呀?可唔可以請我呀?不過同你講請女仕會好D,夠細心又可以幫新娘子換衫,試衫..唔使尷尬|||||為什麼一定要30歲以上?! 我只有18...但我相信婚姻...相信愛情... 我有興趣...會請我嗎?~
arrow
arrow

    rlz87tm45t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()