close
標題:

GCE AL

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我而家係香港讀緊 GCE AS (Chem, Bio Econ, Maths) 希望將來可以入翻香港 d U 想入 HKU BBA Law / UST Global Business / UST BBA 想問下佢地分别ge requirements 我IGCSE考得好差,只有2A*, IGCSE對大學application尼講會唔會好重要,睇得好重?應唔應該重考? HKU BBA Law 可唔可以唔用GCE ENG, 用IELTS? 謝謝

最佳解答:

halo, 我係英國讀緊書, 希望幫到你丫=] 1) 想入 HKU BBA Law / UST Global Business / UST BBA 想問下佢地分别ge requirements >>我自己都有apply 過bba law, 果時我仲未有a* 既, 而個offer 係aaa, 所以而家係gce 有a* 既system 之下, 可以expect 個要求係a*a*a*, 而ust 既global 亦係一樣, 而bba 就會低一d, aim AAA 都應該已經可以. 2) 我IGCSE考得好差,只有2A*, IGCSE對大學application尼講會唔會好重要,睇得好重?應唔應該重考? >> 會, 如果你果2個a* 入面仲要有中文既話, 大學係唔會睇, 一般黎講, igcse 就好似係1st sceening 咁, 如果考得唔係太好既話, 係會有影響既. 而家重考可能未必係一件好事, 因為你仲要prepare gce, 所以應該focus 係gce 上面, 同時亦睇下可唔可以做一d work experience, 咁會比較好. 3) HKU BBA Law 可唔可以唔用GCE ENG, 用IELTS? >> 得, 可以, 冇問題, 但你最好aim 有8分以上, 因為都係law subject, 要求會比較高. 希望幫到你丫, 有d咩可以再email我的=]

其他解答:
arrow
arrow

    rlz87tm45t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()