close
標題:

補習 化學, dr. k .kwong 定 sam chai

發問:

自己的根底中下, 下星期要考化學 , 究竟補誰好???? 請各大師兄比D 意見小弟 更新: 我係中四................

最佳解答:

如果下星期就要exam... 而家先補未必真係咁快明到架bo~! f4應該係考HKDSE, 所以課程我唔confirm一唔一樣啊... 我自己而家f6補緊k kwong, 坦白講,我個人認為kk教書麻麻~ 而且因為佢notes較多, 所以教得好快~ 上堂聽個陣未必可以100%明到架... 我而家既chem miss都話佢教書唔得... 不過佢既notes的確好好, 有好多extra既野provide到俾你~ 你知多d睇多d自然會好d啦~! 都係因為咁我先keep on補佢... 如果你話自己本身唔係咁明, 我諗kk未必岩你... maybe你可以睇下有冇同學有佢既notes借黎睇下都ok~ sam chai我真係唔係好清楚... 我同d fd都冇人補過佢~ 你都可以試下既, 始終f4都仲有d時間~ 不過我有d fd都補英皇既alan cheng, 佢地話alan教得淺過kk, 都講得幾明~你都可以睇下work唔work=) 如果補完都係唔係好得, 我諗你可以私人補習啊~ 始終一個miss/sir教你你唔明都問得多d~ 而且佢會知道你既progress係點嘛~~ 補習班真係好難有chance問到個miss/sir架~ 希望可以幫到你啦~=)

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

作為一個中7的畢業生, 我極度推薦到宏佳補習學社報讀 Mr. Data Ng sir的 Chem補習班. 那裡採用小班教學,每班人數不超過7人,老師更加照顧每一位學生需要.能因材施教. 而且, 宏佳補習學社的老師均採用現職教師,教學經驗豐富, 深入淺出,老師會給予學生適量功課,亦很樂於解答學生疑難,教學質素絕對好得過K KWONG . 如果你經我張鈞樂同學介紹及報名, 可獲首期九折優惠. 如有任何查詢,可以打电話給我,本人非常樂意解答你的問題。 宏佳補習學社地址: 九龍太子彌敦道755號合盈商業大廈5樓A室. mobile phone: 25477228 / 95314602 (張鈞樂同學)
arrow
arrow

    rlz87tm45t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()