標題:

和記寬頻點set Router?

發問:

和記寬頻點set Router? 我既Router係 Lantech hr-114 II 有兩部機 唔該幫幫忙

最佳解答:

http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/LanTech/HR-114-II/Battlefield_2142.htm 睇下上面個網址幫唔幫到你啦~ 我自己就用D-LINK既ROUTER的~ 都係連兩部機..一部DESKTOP..一部NOTEBOOK~ 都係跟佢盒上面既說明做的~ 有安裝碟,或者用IE裝兩種方法~ 你用和記寬頻係唔係淨係得一條線拉入屋,冇寬頻機果種? 如果係的話,就屬於PPPoE用戶了~ 1.開IE 2.係網址欄192.168.1.1 3.出現登入路由器設定的視窗 4.輸入使用者名稱:admin 密碼留空 5.係WAN果項選擇PPPoE,輸入由和記俾你既帳號同密碼 6.將最大閒置時間設為0,以保持長期連線 7.將連線型式設為"自動連線",按執行等路由器重新啟動就ok了~ 你要連兩部機..係好似我咁一部DESKTOP..一部NOTEBOOK嗎? 買router既時候應該有一條線的~我將部desktop同router用佢果條線連埋~ 另外一部機即係notebook,因為有內置無線上網接收,所以只係搵返個router IP就OK了~ 如果你兩部都係DESKTOP,又冇內置無線上網接收的話,你就要買隻接收手指了~ 仲有..如果一次唔得的話...按多幾次ROUTER上既RESET制啦~我都試過係咁~試左幾次先OK呢~ 我一個女仔都搞得掂你都應該冇問題的~ 希望以上既野可以幫到你啦~

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:
arrow
arrow

    rlz87tm45t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()