close
標題:

英國升大學問問問

發問:

我E家係hk F.4生, 超想去Ucl (oxbridge) 讀LAW, 我會係GCE a-level 簡econ, business studies, maths, government & politic 同埋可能會 take埋further pure maths, 我都會考ielts1) 敢我想問下佢地law requirement係幾多? e.g.幾多A, IELTS BAND 幾 等等...2) 我無讀A level law 會唔會難入d 讀law ? 定係無機會?3)係唔係一定要interview? 佢地interview 會唔會問d 要讀左al law先知的野?4)我考埋lcci... 顯示更多 我E家係hk F.4生, 超想去Ucl (oxbridge) 讀LAW, 我會係GCE a-level 簡econ, business studies, maths, government & politic 同埋可能會 take埋further pure maths, 我都會考ielts 1) 敢我想問下佢地law requirement係幾多? e.g.幾多A, IELTS BAND 幾 等等... 2) 我無讀A level law 會唔會難入d 讀law ? 定係無機會? 3)係唔係一定要interview? 佢地interview 會唔會問d 要讀左al law先知的野? 4)我考埋lcci level 2 會唔會多d chance? help T^T 感激不盡

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

halo, 我係英國讀緊書, 希望幫到你丫=] 1) 敢我想問下佢地law requirement係幾多? e.g.幾多A, IELTS BAND 幾 等等... >> 如果top 既uni, i.e oxbridge, 佢地都會require AAA~ AA*A*, 但係好多時, apply 得oxbridge 既, 都會有至少4個gce a-level, 所以最好唔好係as 度drop subject, lse 果一d 呢, 都會要你會有aaa 以上, ielts 最好有8分, 因law 係好講英文寫得好唔好既. 2) 我無讀A level law 會唔會難入d 讀law ? 定係無機會? >> 唔會, 好多人gce 都冇讀law, 但係都入到大學讀law 既. 3)係唔係一定要interview? 佢地interview 會唔會問d 要讀左al law先知的野? >> 會要, 如果係oxbridge 既話, 就一定要, 而warwick 丫呢一d 就唔駛, 而london uni 好多都係要既, 佢地會問你一d government issue, politics, 俾一d case 你, 問你既意見等等, 唔一定要讀左gce a-level law 先識答既, 但係require reading, 如果你冇read 過一d 同law 有關既書, 平時又唔睇新聞既話, 對你黎講, 會難一d 既. 4)我考埋lcci level 2 會唔會多d chance? >> 你可以係ucas 上面寫埋你有考, 但如果你有考到既話, 咁就expect interview 會問得再深入一d 啦. 希望幫到你丫, 有d咩可以再email我的=]

其他解答:
arrow
arrow

    rlz87tm45t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()