close
標題:

急!急!急!3歲半小童發燒39度

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我個仔仔3歲半,現在發燒39度,要現在到醫院嗎? 快 快幫忙.......唔該! 更新: 佢仲有咳同打乞(痴),不過係剛發燒,但一燒就39度. 不過都好感激咁多位幫忙,多謝! 更新 2: 上次發燒淨左d藥我剛比左佢食,但是否再要到醫院呢? 佢明天其實要去表演,依家可能冇得去了!!!!!!! 冇左個機會!!不過最緊要佢快d好返.

最佳解答:

39度唔算高燒,除非去私家,公立就不要去, 佢地唔覺得發燒係緊急事件,要你們等........一直等.......... 天寒地凍,自己在家為他降溫好過。 有無退燒藥,比佢食咗頂住先,用暖水為他抹身,凍水敷頭(用毛巾 包住冰袋好D)。 自己不要睡,留意他的狀況,很快便天光。 祝早日康復! 2007-03-11 00:28:46 補充: 小朋友通常都會係重要日子來病,例如測驗考試。

其他解答:

正碓的見解|||||快d去!不過唔好去馬麗,我上次由12:00等到7:30都沒人看我,真是有燒都變沒燒|||||You can go to 醫院.I think your 仔仔 is有病|||||當然要啦.....發燒可大可小架..... 燒得勁可能會抽筋,.....嚴重既會燒壞腦...好嚴重架!! 我細個果時,就係燒到抽筋,結果住咗半個月醫院....印象難忘!!|||||你要睇下佢發燒發左幾耐~ 如果好多日就未退燒就應該去醫院好d 同埋佢e+仲清醒嗎? 有冇其他症狀 (如咳, 打噴嚏)? 有冇吐/瀉? 如有, 有冇脫水現象? 如果未夠鐘食藥, 試下物理降溫, 同佢敷冰袋~ 如果肯飲水, 俾多d佢飲 (不過d水唔好太凍) 祝你仔仔早日康復!!|||||小孩發高燒係正常,不過咁夜都係睇急症好d 唔使太擔心|||||Ofcouse,you need to now!Quack!!!!!!!!!!!!!!!|||||要,我以前6歲都試過|||||好小事 搭的士 但5好CALL白車
arrow
arrow

    rlz87tm45t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()