close
標題:

救命呀~~~去大便果時好似有問題.....!

發問:

我問朋友ge話又會唔好意思wor,所以我就想問你地,希望你地幫到我啦我係女仔,17歲...我最近便便果時好難排到出黎,好硬,all得好辛苦,feel到d便便好重all到個pet pet好似裂開左咁,抺pet pet果陣居然有血!!!oOo"但係好少血...我又聽講生腸癌ge人會係咁....聽到之後真係好驚但係我成認自己最近食左好多辣野,少食生果同菜類食物,水飲得唔多我最近放暑假先至係咁ja平時便便好正常,但係間唔中都會便秘...(唔係成日,只係放假多左少少)另外我成日都好夜訓,人地話都關事ga wor,係咪呀?仲有,我試過有次食左d好辣ge野,第2日便便時個pet... 顯示更多 我問朋友ge話又會唔好意思wor,所以我就想問你地,希望你地幫到我啦 我係女仔,17歲... 我最近便便果時好難排到出黎,好硬,all得好辛苦,feel到d便便好重 all到個pet pet好似裂開左咁,抺pet pet果陣居然有血!!!oOo"但係好少血... 我又聽講生腸癌ge人會係咁....聽到之後真係好驚 但係我成認自己最近食左好多辣野,少食生果同菜類食物,水飲得唔多 我最近放暑假先至係咁ja 平時便便好正常,但係間唔中都會便秘...(唔係成日,只係放假多左少少) 另外我成日都好夜訓,人地話都關事ga wor,係咪呀? 仲有,我試過有次食左d好辣ge野,第2日便便時個pet pet好熱,好似比火燒咁... 到底同食辣野有冇關??? 之後呢2日我食少左肉,食多左菜,仲有食生果,之後便便就比之前暢通左 但係唔知係咪之前因為便秘果時整傷左,傷口未埋口... 抺pet pet果時依然有血ga~~~好驚 我到底咩事呀???點算好呀?? 更新: 我成日都有胃氣....關唔關事ga ?

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

我又聽講生腸癌ge人會係咁.? 腸癌大便有血, 所以你不似。 最近食左好多辣野,少食生果同菜類食物,水飲得唔多 平時便便好正常,但係間唔中都會便秘...(唔係成日,只係放假多左少少) 另外我成日都好夜訓,人地話都關事ga wor,係咪呀? 不關夜睡, 應是你吃了太多「垃圾」食物如煎炸和多油的食物,而 改吃蔬菜水果, 並要多喝水或綠豆海帶湯。 試過有次食左d好辣ge野,第2日便便時個pet pet好熱,好似比火燒咁... 同食辣野有冇關?2日我食少左肉,食多左菜,有食生果,之後便便就比之前暢通左但係唔知係咪之前因為便秘果時整傷左,傷口未埋口... 抺pet pet果時依然有血。 由於太躁熱, 大便硬, 令大便時膀胱表皮擦傷所以流血。要注意個人 衛生和清潔。

其他解答:

好有同感!! 我又係去便便個時...去到損左! 我仲要飲好多水都冇用..食生果.都冇得去 www.yourhealthyshape.com/smilelan 個時.我一心諗住減肥ga ja! 一個月好輕鬆減左 5lbs = 2吋肚腩 + 大脾各收1 吋 不過係減肥時間..我都勁飲水 減得仲快...但我真係冇諗過.連我長期ge便秘問題 都一掃而空! 佢地減肥方法好簡單.又易跟 長期ge便秘會好唔健康ga!! 嚴重的話有機會有腸癌 健康好重要!!|||||唔需要咁擔心, 你情況都己好轉, 好有可能同你嘅飲食有關... 記住要戒辣, 同食多d 水果, 飲多d 水.. 未必係腸癌, 可能係痔瘡, 安全起見嘅就睇醫生最好. 好多人都會食咗熱氣嘅食物都會咁.. 唔使咁擔心. 但一定要保持良好嘅飲食... 調理番好, 應該冇問題.
arrow
arrow

    rlz87tm45t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()