close
標題:

一個煩左好耐的問題-33- (好長~~sorry-.-)15分!!

發問:

我同我bf拍左拖3年佢17,我16佢daddy做偏門,mummy有不良嗜好,但都已經過左身-.-"我阿媽見過我bf,但果陣我地仲未一齊~~佢已經開始憎佢-.-..話佢係姑爺仔\./曾經比我阿媽見過佢阿哥"哂馬"~~對佢既印象就開始差....其實我bf本身唔係黑社會,不過個人就比較粗魯少少=.=我阿媽發現左我明知佢反對仲偷偷地同佢一齊之後,一有時間就鬧我-__-仲話"20年前有個女仔同佢bf分左手之後~~佢bf殺哂佢全家!"其實我bf唔會咁做,因為我地都試過為左我屋企分左幾次手-0-~~都可以做返好朋友只係後來大家都有... 顯示更多 我同我bf拍左拖3年 佢17,我16 佢daddy做偏門,mummy有不良嗜好,但都已經過左身-.-" 我阿媽見過我bf,但果陣我地仲未一齊~~佢已經開始憎佢-.-.. 話佢係姑爺仔\./ 曾經比我阿媽見過佢阿哥"哂馬"~~對佢既印象就開始差.... 其實我bf本身唔係黑社會,不過個人就比較粗魯少少=.= 我阿媽發現左我明知佢反對仲偷偷地同佢一齊之後,一有時間就鬧我-__- 仲話"20年前有個女仔同佢bf分左手之後~~佢bf殺哂佢全家!" 其實我bf唔會咁做,因為我地都試過為左我屋企分左幾次手-0-~~都可以做返好朋友 只係後來大家都有feel,就一齊返-.- 我發覺阿媽越黎越憎佢,亦都越黎越多無謂既幻想.... 我又冇蝕底比佢,同佢一齊又開心~~ 成日口口聲聲為我好,咁點解要我唔開心先+.+? 好煩~~唔知點算....

最佳解答:

首先, 佢屋企o既背景咁複雜, 其實唔怪得你媽媽先入為主咁唔鍾意你男朋友...尤其是佢見到佢地晒馬...或者你見慣大場面, 覺得係小事! 但係對於老一輩或者正經人家泥講, 係難以接受~ 所以你唔應該責怪你媽媽, 佢o既反應係理所當然..... 你提出呢個問題, 都可見你都幾認真, 想佢地可以相處到~ 但係世事無兩全其美, 你得16歲, 佢得17歲, 即使幾認真, 都唔會有足夠o既說服力令你媽媽即時改觀..... 如果你地係真心o既, 就應該默默咁努力, o係其他方面做d成績出泥.....其實做人媽媽, 都係想個女長大成人, 行正路, 搵份好工嫁個好人...... 你讀好d書, 俾佢見到你o既決心, 如果你地一直堅持o既話, 或者可以感動到佢o既~ 仲有, 有時唔係"開心"就得, 有邊個o係求學時期, 靠屋企唔使做o既時候唔開心o家?? 係唔係你開心就可以俾你"界"手? 係唔係你開心就可以俾你吸毒?

其他解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我唸你媽媽5單系考慮到現在,以後既野都考慮埋,你bf屋k背景不怎莫讓人認同系事實,你都一樣吧~有誰想自己女兒嫁入0甘既屋k,難道你想?? 那只是你.......... 有得揀揀個背景良好的~~~你同他家人相處都好d~~~ 如果系玩玩,5唸將來更無謂浪費時間|||||如果有得簡,就更系簡個個好Do架啦,你阿媽都唔系話無道理,可能你大個D就會明白,你要張你以加D情況講比你個bf知先得架,要o巨明白一切,另外一方面,唔知你個bf做野未呢,如果系已經做野,你地兩個又要想要有張來,就要你個bf好好計劃發'''粉'',創一返事業比你屋企人睇,哩樣野先系最實際!如果你個bf無o甘o既心,又成日話有心無力o既話,我諗你快快放手好過啦. 2007-03-13 17:20:01 補充: 就要你個bf好好計劃發'''粉''修改:要你個bf好好計劃點樣發''粉''
arrow
arrow

    rlz87tm45t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()