close
標題:

16歲半...想增高!!!

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我係女仔..16歲半.. 想問仲有冇得高?黎左m..而家159cm.. 同埋食d咩/做d咩會高d?? 唔好copy野比我thx=]

最佳解答:

你現在正處於發育時期,你係需要充份攝取到,身體必須的必需營養,要食肉、多色蔬菜,每天飲足夠的水,攝取足夠的蛋白質,就可以將你的生長過程發揮得盡善盡美,我都有幾個朋友,年紀和你差不多,他們都是透過攝取細胞營養,去改善他們的健康問題,三、四個月後健康都明顯改善,身高都會有 4 ~ 6 厘米的增長。我會建議你,首先在日常的飲食習慣開始,改善你的營養攝取,維持消化系統的健康,當你身體的細胞可以攝取到有充份的營養,身高問題就會有改善,需要多一些資料的話,不妨直接聯絡我。samuelgo1322@hotmail.com 或 9266-4445Samuel

其他解答:

drink more milk 做多點運動 e g 跳繩 游水等~ 早點訓呀~ 11pm-1am高段時間 係人增高既時刻~ 過左就冇嫁啦~ 記住呀~ 希望稍到你啦~|||||過左發育時期好難高嫁喎..
arrow
arrow

    rlz87tm45t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()