標題:

懷孕33週BB臍帶纏頸2個圈好驚....

發問:

本人懷孕33週,打算係屯門醫院生,太約30週係私家照4D發現BB臍帶纏頸2個圈,私家醫生話會有危險,唔可以順產一定要開刀,叫我產前檢查時同屯門醫院講聲BB臍帶纏頸,點知屯門醫生話唔會受理私家醫生所講o既o野,一定唔會同我開刀生,除非BB無心跳或者我大量出血.... 我而家好驚,唔知點算?好驚BB有危險... 更新: 我都諗住係私家生,但今日問過4間私家醫院都無床位,真係好驚..

最佳解答:

請不用擔心,我都係35週時照4D才知阿仔有臍帶纏頸,都係2個圈呀。但當我去QE生時,我馬上話比醫生知,等他有心理準備,幫我接生的醫生話,當阿仔個頭一出便馬上幫他剪了頸上的臍帶。我阿仔現在9個月大啦!希望妳都有一個健康的小寶寶。記得要放鬆心情呀!

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

其實如果你都決定去私家生,咁你不如搵個婦科醫生幫你開刀接生book醫院,佢可以易book醫院d,及第日生完覆診都方便d啦|||||你可以拿出證據給那醫生看及同佢講如果有d咩野事佢會唔會付責先. 因為你的bb已經有生命危險架. 同時你要注意bb郁的次數有無唔正常呀, 小心d, 祝好運及生個健康活潑的bb.|||||如果你經濟許可,可選擇去澳門生... 再唔係你可以話bb2日無郁,即刻去急症室(記住唔好去屯門e院) 等急症室幫你照,照到bb真係有問題,政府係會安排... 希望幫到你啦|||||我會suggest你去私家醫院生..因為始終公立醫院好唔安全..冇保障 成日出錯wor.. 如果負擔唔到...睇下可唔可以去私家醫院攞d 4D 照出黎既圖比公立醫院睇..同佢講我而家一定要開刀...... 你要惡下佢架... 問下個醫生.. "如果唔比我開刀有咩事係咪有負責先.....而家我就好肯定我個bb 會有危險..如果你唔同我照4D... 又要我就甘生... 有咩事我一定告你..." 小心d啦...祝好運^^|||||負擔到就去私家生,又舒服又安全,係政府生左都分分鐘掉亂
arrow
arrow

    rlz87tm45t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()