close
標題:

本人今年9月升中七 但估計al 會考得不理想 ,al 後才決定去海外升學會否太遲?

發問:

ce只有13分

最佳解答:

其實如果你現在已可預測高考未必有好成績,倒不如早d決定去海外升學. 就算你今年吾走,都應該早d安排定明年几時走同埋去邊度.如果等到高考之後先決定就的確會好遲.其實你宜家最少要開始搵定d海外升學既資料先,點都好過到時臨急臨忙. 好似英同澳都有d大學先修班課程給中五或以上的學生讀,澳洲的會在8月尾開課,英國的會在9月初.學校一般要求有雅思5.5分之類,如果你到高考後先決定,就好可能太遲了.所以還是早d決定,至少有多d時間做好準備 況且如果以會考13分,高考係無乜可能取得入u既資格,因為係個基礎問題.你諗下,所有比你差既學生都西走了,而14/5分個d變成了最差個批,試問又點會到你考到好成績?如果高考成績吾好,即係話你宜家走同高考後走,基本上就無分別. 我會考17分,以為高考都可以過關,結果高考未如理想,我先發覺其實應該早d走,不必花兩年時間讀AL.結果我選擇了到澳洲升學.所以我覺得要決定的話都係越早越好. 如果問題可email 我大家交流下啦vic.pretty@yahoo.com.hk Good Luck !!

其他解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

你返正都預咗唔好借現在假期攞定多些資料先無壞呀因放榜才想就太少時間, 你連想去那個國家都無時間唔好講找學校
arrow
arrow

    rlz87tm45t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()