close
標題:

有咩英文課程適合初級英文成年人學??

發問:

除左識26字母外..其他不識 有咩課程可以上??? 價錢又如何

最佳解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

你好,我現在讀緊一個英文文憑課程幾好,佢會教番你日常生活的用語,寫履歷表或讀, 寫, 聽, 講四方面,你可以將這個作為升學用或第時工作都有用。 叫職業英文文憑課程 ,讀半年左右, 一星期返1晚 或2晚 學費方面,你不使擔心,政府方面會有持續進修基金幫助你的,如果你怕太貴,你可以向政府借款讀書,分10年慢慢還。 程度方面,佢地會設個免費的編班試給你的,考完會就你程度而教的 不會你是abc程度,就教你好深的程度,你絕對放心。 你可能話自己怕拿唔到持續進修基金資助,因為自己程度,其實你只要上堂留心,每天花數小時溫習,拿到持續進修基金資助不是一件困難事 老師方面是華人或外國華僑,所以你不使怕溝通不到,你只要用心學就得。 佢地既教學模式會用小班教學,不會好像中學咁,一班30,40人,死悶地學習,用小班教學的好處:老師可以多一些照顧學生需要,令學生學習效率加強,2而且小班教學可以有利學生進行小組活動,例如:討論,小組問答,玩game等...... 等他們多一些機會去運用英語學習,如此在學習英文方面必事半功倍 反而中學一班30,40人,老師很難照顧每個學生的需要,老師只會理叻個d,至於其他個d會很小理,所以會令到有一些學生無心機學習英文,考試不合格及當英文堂是hell咁,這就是中學生在英文成績方面強差人意的原因。 此外你修讀完課程仲會去考 toeic 國際認可考試 , 考完後對你將來工作或升學都有幫助 你如有興趣了解 or 想知道更多資料 可以搵我傾談 , 睇下我幫唔幫到你, 因為我可以問下啊sir或miss可唔可以抽空同你講解下課程的詳程等各方面。 My email : koo130@hotmail.com Msn : koo130@hotmail.com 你話自己除左識26字母外,其他不識,不緊要,不識可以學到識,將知識學到老,用到老 你只要付出實有收獲的,有心人 希望我的意見幫助到你這個有心學習英文的有心人

其他解答:

我牙哥讀緊果間應該都幫到你 佢間學校會係你止堂之前幫你做個text先 睇返你既情度再進行分班 係上堂後/前老師都會搵d學生進行oral練習 另外,學校會有鬼佬專同d學生操返好d oral 佢重有一份note教你點樣記生字同grammer 而且,佢會係低教起 姐係abcd果d開始教起 如果你想拎d information做參考 你可以add我問我拎 唔要唔好add yee2004313@hotmail.com|||||我介紹我現在讀既學校所舉辦既英文課程,,佢上堂時間彈性,,一個星期2堂,,讀3個月至5個月就完成,,,會有外藉既老師教授,,會用唔同記憶方法去教你記生字.....完成學位後會頒國際認可既文憑比你...到你將你轉工或搵工好有幫助 呢個課程會得到一萬蚊既持續進修基金既支助,,政府支助8成而你就出2成...學費都唔係好貴.... 如想知道多d資料可以e-mail:melissayuen2002@yahoo.com.hk比我 我會盡快回應你.....|||||視乎您經濟能力,如果可以的話嘗試英國文化協會(www.britishcouncil.org.hk),每期大約$4200,54小時,但因為金鐘中心環境極佳,老師全部外籍人士,我試過同學當中包括日本人、韓國人及台灣人,層面較廣。而且課程是根據學習能力,並非考試進度。 如果想經濟一點,港專(www.hkct.edu.hk/gse/)的英文專修班因有政府資助,每期大約$700,但在皇仁上堂,環境麻麻,勝在夠平,而且只是根據香港中小學英文課程教授,最終會安排考會考。 我個人認為,如果只是基礎班,港專平平地便可,高班時才轉往英協。|||||試試看這個看英文短片的網站, 有中英對照, 以及英美政治家的演講, 你可以從最簡單的開始, 慢慢地就聽得越來越多了. 看YouTube學英文 http://www.wretch.cc/blog/YYteacher
arrow
arrow

    rlz87tm45t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()