標題:

澳洲22日有機農莊體驗之旅

發問:

坊間有些類似: 澳洲22日有機農莊體驗之旅....我很有興趣, 但不知可否extend? 又聽聞可以賺錢, 我不介意辛苦落田耕作之類...不知大家有沒有聽過? / 參加過? 我..今年經歷了很多事情, 很想行開一下, 但在香港仍有很多負擔, 需要養家, 不能不顧而去, 有朋友的朋友的朋友曾有類似經驗, 去澳洲農莊幹粗活, 賺錢之餘又可以體驗生活....大家...煩請幫手搵具體資料....謝謝!!!

最佳解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我之前都有朋友係去申請過working holiday visa 去澳洲住左一年, 有時讀下書, 有時做下野. 你係咪想搵呢類性質, 同埋你打算留几耐? 不過佢吾係"農莊幹粗活". 如果呢D都啱你既, 你email我, 我幫你問問佢啦. vic.pretty@yahoo.com.hk Good Luck !

其他解答:
arrow
arrow

    rlz87tm45t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()