close
標題:

未夠16歲,,,,係咪唔可以比人睇自己祼體?

發問:

未夠16歲,,,,係咪唔可以比人睇自己祼體?

最佳解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

呢個問題, 睇你自己啦~ 不過,未滿16歲, 點解咁渴望比人睇自己? 女仔青春期係有性幻想, 但係咁樣嘅想法係要不得嫁~ 女仔要自重, 人嘅一生一定找一個最愛嘅人, 先將女仔最重要嘅嘢比佢.. ok? 而且,睇你裸體嘅人如果係男仔, 個男仔可能要付上法律責任.. 女仔嘅話... 我無言......

其他解答:

ok....我比過男友睇N咁多次|||||如果你是女仔,我可以!我男 kjkj36552398@hotmail.com|||||緊係唔得啦=_= 如果比佢睇左.... 佢想搞你..... 又衝動....搞大左... 咁點算=_= 所以...唔好比人地睇牙... 要比個..... 會好愛你既人先好比 而家果d...男仔... 只係玩玩下炸....~~!! 唔 好 比 人 睇牙~|||||梗係可以啦...BB女就已經俾人睇左啦!! 不過認真講...法例係話16歲之前唔可以進行性行為姐...俾人睇全相絕對係冇野GA如果你地都忍得住...仲好有藝術FEEL TIM!!如果你係女仔...就唔好16歲之前同人搞啦...因為係刑事...俾人知道左...就算你唔告你男朋友...佢都係會俾人告= ="|||||好似唔得嫁 我睇左下便果d人點答喇~ 佢地係男仔梗係話未16歲係可以睇 我覺得唔好囉 女仔最重要係貞節呀~ 護苗基金都有話啦 **要保護自己** **免受傷害呀**|||||未夠16歲,,,,係咪唔可以比人睇自己祼體?係|||||這問題重要在於比邊個睇先? 為什麼要比人睇先? 係為了滿足人的性需要就不要比人睇了 家人或e生如需要 因為你身體上有什麼問題才睇就得啦 如果有關性就要識保護自己說不啦~|||||未夠16歲,,,,係可以比人睇自己祼體|||||緊係唔得啦=_= 如果比佢睇左.... 佢想搞你..... 又衝動....搞大左... 咁點算=_= 所以...唔好比人地睇牙... 要比個..... 會好愛你既人先好比 而家果d...男仔... 只係玩玩下炸....~~!! 唔 好 比 人 睇牙~|||||you are wrong!!! you can ah hk gov. rule told us that cant have a sex before 16 only
arrow
arrow

    rlz87tm45t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()