close
標題:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我想問下如果17歲懷孕ga有咩解決方法??

發問:

我想問下如果17歲懷孕ga有咩解決方法?? 我唔想比對方同自己屋企人知

最佳解答:

我15歲有左Bb 我宜家都生左出黎仲就黎17喇=] BB係自己親生點解唔要呀 諗清楚先喇..BB係無辜嫁><

其他解答:

你可以打去Mother's Choice問下意見.|||||你可以去搵家計會.但結果最尾屋企人會知 你亦可返大陸...當然要你個bb唔係好大時去做啦.. 同時搵間大醫院.. 你有咩唔明可add我 doraemon6628@hotmail.com|||||我16歲個時都有左..之後仲生埋出黎..我覺得你應該同對方同埋屋企人傾...俾對方同屋企知道你想點...我相信無人想係新聞度睇到又有人掟bb落街...如果你覺得煩,唔知點算...可以+我msn..祥細錦傾下,loklok912loklok@hotmail.com
arrow
arrow

    rlz87tm45t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()