close
標題:

Volks SDGr 13 Ryoya Konoe 問題

發問:

我係yahoo相簿睇中左 SDGr 13 Ryoya Konoe 但係我上Volks個網搵極都冇. 係唔係已經賣晒?? 如果仲有得賣,可以話比我知個網係那一個嗎. thx

最佳解答:

龍也係限定娃來的,volks的網已經沒有了~如果要找,可以去日本yahoo拍賣網,找到後再找人代訂,但有心理準備,龍也已炒至最少12萬日元(萬三港元左右)以上, 我朋友之前在低炒期入手都要1萬2千左右,所以你預1萬3-1萬8港元好一點,因為上星期我見過最貴的龍也貼近20萬日元呢@@||||

其他解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

本人建議你去搵ZB專業代訂 msn: pro_clapseller@yahoo.com.hk 網址 : http://photo.qooza.hk/pro_clapsell 呢間代訂有齊全套 因為我之前問過 不過唔知宜家重有冇 你可以add佢msn問下幾錢 詳情你可以add佢問下 希望幫到你
arrow
arrow

    rlz87tm45t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()