close
標題:

14歲的媽媽第11集(結局)

發問:

明珠台星期一播咗14歲的媽媽第11集(結局)..但我set錯時間..睇唔曬last嗰幕..有冇人可以話我知去邊度有辦法睇得番呀..哈好答我買碟呀吓..thx.. 更新: 我知youtube有..但我search唔到..如果你哋揾到嘅..可以俾條link我嗎..thx..

最佳解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

係 youtube 度打 "14 sai no haha"..enter.. 就有晒所有"14歲的媽媽"的每一集... 希望我可以幫到你...=] P.S.佢每一集都分咗好多part, 所以都load 得幾快下..

其他解答:

foxy..........|||||去foxy download咪得囉!!!|||||我有亞, 不過係日文ga中文字幕! 你要唔要丫! 要的話就add我啦! 我個msn: keiping_kevin@homtail.com|||||~電腦有~|||||YOUTUBE
arrow
arrow

    rlz87tm45t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()