標題:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我跑步,跑得好慢

發問:

我跑步,跑得好慢! 我成日在體育堂跑步時,最慢個幾個... 我又唔係好肥果d!約35-40kg(六年級) 1.我點先可以跑快d(要最快見效果d) 盼望你的回答!

最佳解答:

OH!! 你可以到一條比較長的路徑黎跑(如長跑徑,公園...等等),不過就唔好太快..因為你快個頭就好快冇氣..要慢慢黎呀.... 不過如果你想跑快d既話,可以自己做多d體能訓練(如掌上壓)..這樣做就可以加強你的各部份既能力!! 其實你得果35-40kg...一開始跑慢d就得啦...唔好次次要扮勁加速..唔係就好快又冇力跑啦... (以上我所講的話全部都係事實,如果你唔多加訓練,跑得快都冇用....不得抄襲我所講的話)

其他解答:

每日去運動場跑十分鐘 大概 5 個圈倒..... 練下氣 , 上堂盡力跑 我都係咁
arrow
arrow

    rlz87tm45t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()