標題:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

5磅姐係等於幾多-.-?夠唔夠40個人食呢? [10點]

發問:

我學校要搞x'mas party.. 我就諗住訂5磅既飯.. 旦係我又唔知夠唔夠我班40個人食.. 唔該答下我-口-!! 另外每個人仲有5件小食.. 加埋呢5件小食既話.. 唔知仲夠唔夠食呢?

最佳解答:

5磅一定唔夠分到俾晒40個人架, 除非你有同學係唔食架啦, 建議你訂多加一份意粉. 不過有一點你要留意, 有時party既野食如果同平時食既野差不多, 或者冇咁特別, 可能會冇咁受歡迎.... 好多時d小食食晒但剩返晒d飯同意粉. 不如你先衡量一下你d同學既喜好, 再決定主食同小食既比例啦.

其他解答:

5磅=10公斤 應該唔夠40個人食 加多5件小食就差唔多夠架la
arrow
arrow

    rlz87tm45t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()