close
標題:

求Eminem的You Don't Know的歌詞的所有中文解釋

發問:

求Eminem的You Don't Know的歌詞的所有中文解釋

最佳解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

You Don't Know 你不瞭 - 50 Cent 五角 & Lloyd Banks 洛依班克斯 & Cashis 卡西斯 [Intro] Shady.....Yeah..... [Chorus] Who run it? You know ya acting like ya don’t know We run it You know but ya acting like ya don’t know Who run it? You know ya acting like ya don’t know We run it You know but ya acting like ya don’t know You know ya acting like ya don’t know I tear the club up fo sho This flow is gon’ bring mo dough You know but ya acting like ya don’t know [50 Cent] Now homey I say I runnit runnit cause I’m in control Hpnotiq, Hennessy, a couple shots of Patrn I have ya feeling aight, I get ya high as a kite Party-poppin shawty says she coming with me tonight I aint shoulda’ leanin’, I aint snapping and popping either I’m bopping my head or I’m just standing there watching I’ma hustler I hustle, you can tell that I’m paid And I protect what I got, I’m in a house with my blade Nigga you front you gonna get it, OK now maybe I’ve said it Cause I want you to triddip, yea I be on that ***** hit You should see when I’m stuntin’ I flash the stones to be wanton Push the grip see me rollin’, you can tell that I’m holdin’ I’m just doing my thang, you know the units the game I got my grimey Shady with me you front you’ll have to get me Off your ass I’ll pay the lawsuit and laugh Haha its not a big deal it’s nothing but some cash Lets Go… ..... MV: http://www.slack-time.com/music-videos/Hip-Hop-Music/Eminem/You-Dont-Know.shtml PS. MV網址裡包含歌詞!!! MV (中釋.短版): http://www.youtube.com/watch?v=hdT6X79g-T0 INTRO] 痞子 誰最大 你瞭 別再裝不瞭 拆了這舞廳 沒錯 這調子穩賺 削海 你瞭 別再裝不瞭 [50 CENT 五角] 兄弟 我是老大我說了就算 伏特加 軒尼詩 再來幾杯龍舌蘭 我讓妳感覺不賴 我讓你覺得好HIGH 趴踢美眉 吵著今晚跟我回家 夜不夠晚 我人沒醉 也還不芒 想要我點個頭 跟著我站著看 不是人我是魔 我拿錢好辦事 我保護這一切 在家也全副武裝 兄弟 你混過你就懂 或許我曾說過 我要你們瘋狂 當我唱這首歌 你們因該嚇到 當我秀大鑽戒 看著我開大轎車 羨慕我日子好過 不過就是走我的路 你知道江湖險惡 我來自黑暗角落 不要假裝你們瞭我 給我滾 我付錢了事 怎樣 (哈哈!) 沒什麼了不起 不就是一些臭錢 [CHORUS] 誰最大 你瞭 別再裝不瞭 拆了這舞廳 沒錯 這調子穩賺 削海 你瞭 別再裝不瞭 [EMINEM 阿姆] 當我跟五角 一起搞這音樂 我們混的越久 交情就越麻吉 從不假仙 這叫義氣 我很真心 五角也是 媒體不懂 以為我們在裝 (拜託) 絕不唬爛 每件事都真槍實彈 一有狀況 你就是要隨傳隨到 有問題就解決 擺不平在喬 全部人扯進去 了不起就大幹一場 早該表揚我們 我們是模範部隊 載同一個勳章 穿同一條褲子 一個人有麻煩 全部人一起上 所有兄弟 一路挺到底 今晚 沒有要跟誰嗆聲 我們來趴踢 班克斯 卡西斯 還有法拉利 阿姆領軍 痞子唱片 滾回來啦 拜託讓一下 不是人的音樂 (哈哈!) [CHORUS] [CASHIS 卡西斯] 小心留彈 看看誰掛在路邊 不能遲疑 不然下場淒涼 機槍掃射 防彈衣給我穿好 我敢奮戰到死 你學的來嗎 永永遠遠 都是痞子一幫 我打不死 不信你多補給槍 我天生命大 還愛跟人嗆 不要老是放屁 我的兄弟要我 [LLOYD BANKS 洛依班克] 這次忍很久了 阿姆老大還是饒過大家 先生女士們 狠角色在這裡 有夢才是最美 今天捨我其誰 雖說不關我的事 好歹我也是五角手下 只好拿著機關槍 試試看別讓我不爽 爛人閃開 我是美眉最愛 人魔怎麼活的 我就是怎麼過的 而我 永遠會保護我兄弟 你瞭嗎? [CHORUS] [TONY YAYO 湯尼亞佑] 搞清楚狀況 痞子家族 五角兵團 德瑞博士 洛依班克 卡西斯 痞子阿姆 法拉利 五角 嘻哈風雲 你擋不住的 還有紐約的 湯尼亞佑

其他解答:
arrow
arrow

    rlz87tm45t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()