close
標題:

比較舒適堡及纖形22--賣廣告者請止步,無為浪費口水

發問:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

~~~賣廣告者請止步,無為浪費口水~~~我想用3個月去用跳舞減肥, 一來可以減下肥,二來希望可以身手靈活d?因為好少做運動,有以下問題請各位有經驗/曾參加過兩間的人仕給予一些意見:1) 我想join a)PHYSICAL FITNESS 或 b) 纖形22--不計做機,以跳舞為主,那一間效果比較好?2) 如果在PHYSICAL FITNESS上跳舞堂減肥,以一個少做運動的人來說,應選那一種舞開始比較有效及容易適應?(怕自己跟唔上,會中途放棄)3)我亦已睇過好多post,知道纖形22有好多sales 去sell... 顯示更多 ~~~賣廣告者請止步,無為浪費口水~~~ 我想用3個月去用跳舞減肥, 一來可以減下肥,二來希望可以身手靈活d? 因為好少做運動,有以下問題請各位有經驗/曾參加過兩間的人仕給予一些意見: 1) 我想join a)PHYSICAL FITNESS 或 b) 纖形22--不計做機,以跳舞為主,那一間效果比較好? 2) 如果在PHYSICAL FITNESS上跳舞堂減肥,以一個少做運動的人來說,應選那一種舞開始比較有效及容易適應?(怕自己跟唔上,會中途放棄) 3)我亦已睇過好多post,知道纖形22有好多sales 去sell d客,本人極唔中意比人sell!!!但好似纖形22d舞可以針對客人肥的部份去做,比較有針對性,是否屬實? 4)除左拉筋,有什麼動作在跳舞后可以做去避免跳舞后腳粗? 更新: 自己做運動成效不大,所以先想去學跳舞當做運動 另,賣廣告者請勿浪費口水

最佳解答:

Maybe you can try FIT舞館 in Causeway Bay or Tsuen Wan. FIT舞館 provides mainly Funky Dance Class and it is for ladies only. The classes take around 1hr 15 mins to 1hr 30 mins (including warm up and cool down). The website is as follows: http://www.fitfit.hk

其他解答:

你好呀,我都是很少運動,也都常坐的,所以下身很腫,所以都都想過去join呢2間.但我就肯定不會去纖形22啦,因為你肯定被那些人sale到死為止,最終都可能比錢買難受.PHYSICAL FITNESS我就無去過,就去過california,都覺得400幾蚊一個月,返工都好難就時間去,一個月也都做不到幾次.相對於PHYSICAL就覺得抵少少,不過分店好似唔係好就位呀.如果你是以減肥為目標的話,肯定好快會放棄,見不到效果的話你就不會有耐性去做啦,咁咪浪費錢.我覺得你可以去試下去做瑜珈呀,我的筋都幾硬,做瑜珈又可以柔軟一下筋骨,也都對身體好,總比你成日面對一些sales好啦,你唔join就對你黑口黑面啦,哈哈.|||||纖體公司都是商業不一定有效果, 自己運動吧
arrow
arrow

    rlz87tm45t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()