標題:

15歲女 仲可以增高嗎?

發問:

我今年15歲€仲有6個月左右就會16歲;但我而家先得151CM`排隊都係頭幾個;我好似小五已經開始黎M`;但小五前都好似冇乜點標高過;我睇返本簿; 小五前4-5年;年年都係高6-9CM; 咁其實係咪已經叫標高左?咁係咪姐係我冇乜可能再高?再高都只會係0.5-2CM;(?除左飲奶(我想問飲咩牌子既奶會真係有助增高?)早訓(10點前訓;) 仲有咩方法?我體育年年拎全級頭3名; 我成日都會去打籃球;我以前又係排球隊既€ 但呢3年黎 由f.1-f.3都冇高過;咁係咪姐係我真係唔可以再高:(?*有冇人試過食增高藥... 顯示更多 我今年15歲€仲有6個月左右就會16歲; 但我而家先得151CM`排隊都係頭幾個; 我好似小五已經開始黎M`; 但小五前都好似冇乜點標高過; 我睇返本簿; 小五前4-5年; 年年都係高6-9CM; 咁其實係咪已經叫標高左? 咁係咪姐係我冇乜可能再高? 再高都只會係0.5-2CM;(? 除左飲奶(我想問飲咩牌子既奶會真係有助增高?) 早訓(10點前訓;) 仲有咩方法? 我體育年年拎全級頭3名; 我成日都會去打籃球; 我以前又係排球隊既€ 但呢3年黎 由f.1-f.3都冇高過; 咁係咪姐係我真係唔可以再高:(? *有冇人試過食增高藥 係真係有用? 又或者有冇人曾經好似我咁既經歷; 最尾試到有啲方法係高到? 又或者有冇人係小學已經黎m€ 之後冇高過; 突然有1年標高左好多? 我真係好想高t__t" 唔該你地; *(希望你地唔會士單搵啲廣告黎答我; 我想要你地既親身經驗又或者自己朋友既經驗:( THANKS THANKS:( )

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

其實呢,以一個女仔尼講,15歲應該差不多停高了。因為女仔早發育丫嘛 本人小學既時候每年約高5-6cm,中一升中二既時候就突然高左9cm,之後每年就即係高2cm到,所以我諗你都可能差不多高完嚕 我冇食過增高藥,唔清楚d功效。不過其實只要你飲多d牛奶,食多d含豐富蛋白質既食物,再加上恆常運動,都可以增加嫁喇。話晒果d增高藥唔知有冇副作用加嘛

其他解答:

一定仲可以增高 放心 (:
arrow
arrow

    rlz87tm45t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()