close
標題:

Ma Petit ' amie什麼意思?

發問:

Ma Petit ' amie什麼意思?

最佳解答:

Ma petit' amie 是口用詞,,,, e.g. 歌曲曲詞不使用.e . Ma petite amie. = 我的女朋友 (雙愛果D) Ma = 我的(女性), petite amie = (雙愛果D)女朋友. attention: Never use : ma amie ! we can talk MON AMIE.(正常的)女朋友 Mon ami. 男性朋友.

其他解答:

我本身有讀法文架,雖然係初級 直譯會係解"my small ' friend" ma=my petit=small/little amie=friend 不過如果譯左做咁,我唔知道small 's friend既意思係咩勒 其實我覺得會唔會係無個一撇呢( ' ) 因為法文應該唔會有咁 係會係下面情況而係有一撇,例如: je t'aime (i love you) 因為a係晌音,所以本來既tu就變左t啦 但係你而家呢句"petit"後面有"amie" 應該係唔使加一撇架wor. 所以我只能幫你直譯吧.=] 畀埋個網上字型你參考參考~

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    rlz87tm45t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()