close
標題:

新移民 17歲 讀咩好?

發問:

我17歲.大陸中專畢業.就跟住呀媽黎hk生活,宜家住系元朗。原本打算穩份兼職然後報d政府課程或者毅進進修..但系我發現揾工超難,我原本系大陸都有做過兼職,我霖hk穩工都5會好難姐,穩左5.6間鋪請sales噶,點知無間覆我,5知系米因為我系香港未讀過書。甘唯有讀書咯,讀334,留級都無所謂啦,但系好少學校肯收。我個朋友話:"就算插班生都要先年頭申請,而且好少學校收,讀band3不如5好讀"5知系米真噶呢...跟住個F叫我讀ive或者毅進,跟住我米上網穩資料,都有好多5明,可能系我對hk噶生活5瞭解所以體5明。ive同毅進有咩5同?我中專畢業算系你地噶中幾學歷?我系... 顯示更多 我17歲.大陸中專畢業.就跟住呀媽黎hk生活,宜家住系元朗。 原本打算穩份兼職然後報d政府課程或者毅進進修..但系我發現揾工超難,我原本系大陸都有做過兼職,我霖hk穩工都5會好難姐,穩左5.6間鋪請sales噶,點知無間覆我,5知系米因為我系香港未讀過書。 甘唯有讀書咯,讀334,留級都無所謂啦,但系好少學校肯收。我個朋友話:“就算插班生都要先年頭申請,而且好少學校收,讀band3不如5好讀”5知系米真噶呢... 跟住個F叫我讀ive或者毅進,跟住我米上網穩資料,都有好多5明,可能系我對hk噶生活5瞭解所以體5明。 ive同毅進有咩5同? 我中專畢業算系你地噶中幾學歷? 我系咪要去學歷評估下先去報學校呀? ive好定系毅進好呀?邊間便d或者有資助呢?邊間認可性高? d學校(ive or 毅進)比5比意學生寫簡體架? 讀ive or 毅進 系咪要面試架?會問你d咩架? 點解有d人想毅進轉ive噶? 我有個親戚讀政府噶業餘課程(職工盟and工聯會),個d證出邊認可性高5高? 宜家報名遲5遲? 有無ive或者毅進近元朗架? 哇..我實在太多5明噶地方啦,你地瞭解噶比我多,而且宜家應該好多人都開始報名了,希望各位盡你地噶地主之誼,快d幫幫我啦!thanks.thanks.thanks! 更新: 書院同中學有咩5同?好似書院空位比中學多喔.. 智彥書院好無架?學費幾多呀?貴5貴架? 書院地址系邊?距噶傳單上面只系寫報名地點,上課地點都無寫噶 更新 2: 西門英才好無架?嚴5嚴架?d老師好5好架?

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

沒有中學畢業嘅學歷係冇出路架,你想保自己未來有競爭力,一定要加把勁,努力完成中學課程,即攞返張中六畢業證書,唔係遲d政府立例每個行業嘅工作員工要攞牌,你就陷於捱打嘅位置喇。 你睇下而家從事--地產、保險全部都要中五程度,你冇中學畢業證書點去爭呀。 社會內有專業證書係未必一定有用,有中學畢業證書就萬無一失喇。你要仔細諗下。 毅進雖然係話讀完之後等同五科及格,但你要記住一樣野,同你試下代入呢個角就一切明瞭喇。 你係老闆要請伙記,一個攞住所謂等同五科及格嘅成績,另一個係攞住中學會考只三科或係三分人黎應徵,你會請邊個呢? 如果我係老闆就一定唔洗諗必定請後者,原因好簡單,因為後者係以真才實學攞到嘅分數。 請細心諗諗,以免等日先知道後悔都已晚。 推介一間私校比你諗下。你可以呢間係佐敦嘅滙賢書院。 滙賢書院 -- 係一間唔出名嘅學校,佢係好底調嘅學校,係讀文商科。佢嘅招來全 靠學校推介和同學介紹。呢間滙賢13年都未曾出過負面事件就可以知道佢辦學認真同嚴謹。能堅持佢嘅信念。 佢d老師肯教及幾關心同學,同幾肯幫學生。管理幾嚴,但d老師仲幾nice。冇人敢上堂玩,同打交,上堂井然。 快d去問下,唔係冇位仲死,只有搵d唔係讀書嘅學校。

其他解答:

ive=中專=中三學歷+D證書課程 香港一般都係中五~姐係你地國內的高中~ 所以你係冇中五學歷~ 你過咗15歲~冇政府學校會收你~一來你的年紀~二來你的學歷~ 學歷評估是講緊一d本港以外的大學程度~返到黎hk睇下你係唔係真係等於hk大學畢業~ 寫唔寫得簡體字~就要睇下你讀咩~有d一定要用英文讀~ 點解毅進要轉ive~因為ive可以再轉上高級文憑~ 出路會好d~但係最基本都係中五學歷以上~ 業餘課程~是講緊已經有基礎(中五)同埋要向專業少少方向發展~ 你先應該讀返過中五~你可以試下~問下la 2 間學校~ 匯賢~同埋遵理~讀返過中五先la~|||||ive同毅進有咩5同? 毅進:5科合格 ive:大陸中專畢業,but認可性高 我中專畢業算系你地噶中幾學歷? I don't kown...... 我系咪要去學歷評估下先去報學校呀? 評估下系好,but me think 不用...... ive好定系毅進好呀?邊間便d或者有資助呢?邊間認可性高? ive好D......因為毅進相當5科合格......十分容易......揾工超難......ive起碼出黎易D搵工.......基本上2樣都冇乜特別資助 d學校(ive or 毅進)比5比意學生寫簡體架? 比.妳中意用 點解有d人想毅進轉ive噶? 毅進機本上冇用. 我有個親戚讀政府噶業餘課程(職工盟and工聯會),個d證出邊認可性高5高? I don't kown...... 宜家報名遲5遲? 得掛...... 讀ive or 毅進 系咪要面試架?會問你d咩架? ive有D要面試,因為多人爭...問乜野,多數都系問點解簡呢科,點解要黎讀之類...仲要睇妳入咩科.就算亂甘答佢都比妳入. 有無ive或者毅進近元朗架? 實有既,ive好多分校,就算系出區都好方便 如有不明白,寄E-mail比我:wendy200020089@yahoo.com.hk|||||ive同毅進有咩5同? 毅進系比人讀完出黎,相當於會考5科合格. ive就系相當於大陸既中專,不過認受性高. 我中專畢業算系你地噶中幾學歷? 冇話中幾,因為2樣野完全吾同, 應該甘講,如果妳吾系大學生,又冇高考成績,甘妳就系中學生...如果妳連會考成績都冇,甘妳就系一個中5或以下既學生...中1到中5冇分別. 我系咪要去學歷評估下先去報學校呀? 評估下系好事,起碼有多一個提示妳要點做. ive好定系毅進好呀?邊間便d或者有資助呢?邊間認可性高? 吾好讀毅進,因為讀完先相當會考5科合格,會考5科合格真系易到冇人有,只有吾讀書既人先會5科吾合格. 如果其他出路,IVE都系得既,起碼出黎易D搵工... 資助呢,基本上2樣都冇乜特別資助...有都好小,政府將大部份資助放左去中學同大學. 至於認受性,我只可以話毅進讀黎冇用...IVE好D,至少讀完出黎同一個中7出黎既差吾多. d學校(ive or 毅進)比5比意學生寫簡體架? 比.妳中意用英文都得. 讀ive or 毅進 系咪要面試架?會問你d咩架? 毅進吾知,都吾建議妳讀. ive有D要面試,因為多人爭... 問乜野,多數都系問點解簡呢科,點解要黎讀之類...仲要睇妳入咩科,有D科好熱門既妳未必入到,有D科冇乜人讀,就算亂甘答佢都比妳入. 我上次會考吾掂,都去簡左BANKING,就算我系答佢"我會考吾夠分升中6先黎霸定個學額"...甘都過到關,雖然我最後都系簡左第間中學既中6. 點解有d人想毅進轉ive噶? 之前講過,毅進機本上冇用. 我有個親戚讀政府噶業餘課程(職工盟and工聯會),個d證出邊認可性高5高? 宜家報名遲5遲? 我吾知果D乜野黎... 有無ive或者毅進近元朗架? 實有既,ive好多分校,就算系出區都好方便,香港好細同埋交通好方便. 講真,要報真系要趁早,8月初,我上次系8月5日就小學會考放榜,今次仲要系未代會考放榜,大家會考生同妳爭.趁早搞掂喇. 有咩吾明既就搵我喇,我MSN同E-MAIL都系呢個YAHOO!既ACCOUNT. 2010-07-23 02:11:29 補充: 倒數第3行打錯字,系中學會考放榜,吾系小學... 同埋倒數第2行,系大把會考生同妳爭.
arrow
arrow

    rlz87tm45t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()