close
標題:

我想問"32"港通控股, 幾錢買入好呢?

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我想買"32"但係唔知幾錢入會好?有朋友講, 七八月會平d......? 唔該大家比d專業意見丫 ^^

最佳解答:

其實以價錢黎計, 依家已經係好平 入得過ga la 但係留意一下呢隻股票, 佢係唔太識郁的 意意就係話, 呢隻股票, 買左之後, 並唔會有太大的利潤 而且其實發展空間不大 不太建議持有太多呢隻股票 同埋投資最忌聽人地講話買咩買咩 因為咁樣輸得黎最唔抵, 而輸的機會相當高 即使股神巴菲特, 都有錯的時候 所以你都係自己學下投資 或者去搵人幫你投資la 如果有問題, 可以email我 在回答者隔離會有我的用戶名(tyf****) 按下去便可找到email我的地方了

其他解答:

現在是熊市,乜股都跌咁濟,勸樓主忍手,加上stock is trash,就算牛市來臨,有部分股都可以唔升,可以話係屈機
arrow
arrow

    rlz87tm45t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()