close
標題:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

1個月減30磅GE減肥餐單(好重要GA!!!關乎我GE命運GA!!!)

發問:

唔該咁多位幫幫手,,我想要1個,,1個月減30磅GE餐單 " 唔要戈D咩蘋果之類戈D,,同埋減肥湯戈D " 要方便GE " 我每1日7點起身,,8點番學,,所以早餐1定要方便GE " 之後中午大約有個半鐘到NA,,夜晚,,就冇所謂,,都簡單NA " 同埋,,我想問下食完飯至食生果好,,定係食完生果至食飯好?? 頌有,,聽人講話[用益力多溝綠荼粉,,食完飯之後飲,,],,係唔係可以瘦GA?? 我好似好多野問咁,,唔好意思AR!!! " 但係,,真係好重要,,唔該曬咁多位喇!!! ' THX 更新: 咁如果2個月得唔得AR?? ' 我真係想減 ' 有冇D餐單AR?? 辛苦D我都無所謂GA

最佳解答:

你跟this減肥餐單la 消脂組合餐28日減12磅 (★循環進食1個月 ) 第1日早餐︰生果拼盤1碟、礦泉水1杯 午餐︰蘋果2個、低脂乳酪1杯、礦泉水1杯 晚餐︰烚蛋2隻、蔬菜1-2碗、礦泉水1杯 第2日早餐︰礦泉水1杯、生果拼盤1碟、烚蛋1隻 午餐︰瘦叉燒小半碗、白飯小半碗、菜心1碗 晚餐︰青紅蘿蔔煲瘦肉湯1碗、清蒸石斑小半條、椰菜花1碗、白飯小半碗 第3日早餐︰生果拼盤1碟、麥包1片、礦泉水1杯 午餐︰北菇蒸雞小半碗、白飯小半碗、蒜茸白菜仔1碗 晚餐︰椰子煲雞湯1碗、麻婆豆腐小半碗、XO醬通菜1碗、白飯小半碗 第4日早餐︰生果拼盤1碟、滷水蛋1隻、礦泉水1杯 午餐︰豬扒1小件、白飯小半碗、什菜豆1碗 晚餐︰西洋菜煲生魚湯1碗、斑片小半碗、芥蘭1碗、白飯小半碗 第5日早餐︰生果拼盤1碟、麥包1片、礦泉水1杯 午餐︰牛肉小半碗、白飯小半碗、菜心1碗 晚餐︰木瓜雪耳煲瘦肉湯1碗、帶子小半碗、西蘭花1碗、白飯小半碗 第6日早餐︰生果拼盤1碟、茶葉蛋1隻、礦泉水1杯 午餐︰鮮菇肉片小半碗、白飯小半碗、蒜茸菜心1碗 晚餐︰無花果煲瘦肉湯1碗、蝦仁小半碗、西芹1碗、白飯小半碗 第7日可自由進食任何食物,但每餐只可八成飽。 ~減肥守則 ~ 1.如感饑餓,可吃一塊梳打餅和喝一罐減肥汽水。 2.可隨意飲用各類湯水,但必須隔油去渣。 3.烹調方法以白灼、清蒸、上湯煮製,燒或焗為佳。 4.蔬菜可以清雞湯白灼,加少量蠔油調味。 5.每7天的療程中,第2、4及6天必須進行有氧運動,如急速步行30分鐘、 踏單車25分鐘或緩步跑20鐘等。 參考資料: http://hk.knowledge.yahoo.com/question/?qid=7006111004467

其他解答:

我可以帶你去試做減肥... 因為試做價好平... 我地會有專業既人幫你減... 如果減唔到我地唔會收你$幫你減ga.... 我地減肥唔洗折食... 會減得好輕鬆... 唔反彈... 試一試又唔會有咩壞... 已經有好多個成功既例子啦... 你想做下一個嗎?? 你可以sd e-mail比我...|||||您好~ 健康是你的權利,保健是你的責任。食物是給身體吃的,營養是給細胞吃的。生病看醫生,健康靠自己。 任何減重方式都不錯~ 問題您是否有時間準備與持續~ 還有如何達到均衡營養在減重過程中身體仍然是非常健康~ 您做的到嗎? 減重是飲食觀念的長期抗戰,必須將自己的觀念修正好才能瞭解如何去自我控制體重~還要找到像我一樣的專業減重教練搭配~ 才能達成您的夢想~ 首先要好好瞭解自己的身高~體重與體脂肪的變化~ 再加上均衡的營養食品(低卡路里) 與 蛋白質的需求量(每人每天所需的量) + 健康的碳水化合物 = 成功的體態. 我只要找到認真的人一起減重,達到健康的體態~ 這是我自己的減重過程 ~ 我身高166公分 體重 67.5kg 腰圍 33吋 3個月後 體重 58.5kg 腰圍 29吋 ! http://tw.myblog.yahoo.com/henry53_chen/ (這是我的減重 Blog 的記錄可以進來看喔) 健康是一輩子都買不到的,只有平時的保養才能達到您所要的健康體態. 增加蛋白質以控制食慾並保持瘦肌肉的體積,您的身體擁有瘦肌肉的比例越高,您的新陳代謝率就越快,您所能夠燃燒的熱量也就越多(1公斤的瘦肌肉可以燃燒7公斤的體脂肪)攝取更多的蛋白質能夠幫助您控制食慾,讓體重控制變得更為輕鬆容易。 例如: 以身高體重計算:172CM 75kg ,BMI大約26左右 (需要以體脂計量為主) , 減重每日所需要的蛋白質克數(它可以幫助您長肌肉去燃燒身體多於的體脂肪尤其全身上下): 125公克, 每天所需的新陳代謝律 所需的卡路里約: 1670 ~1749 ,要減到65公斤,須減掉10公斤(減重期需花3個月,維持期3個月),三餐一定要均衡營養(低卡路里)蛋白質要足夠,晚上不要吃宵夜~以1公斤體重需喝50CC水~以75公斤體重需要至少3700cc~~, 我就是減重達人~ 若有需求也歡迎您詳細填寫資料(如電話. 郵件信箱等)否則我們無法與您連絡與幫您服務 健康狀況咨詢表 ~ http://www.u-ts.com/w9/8.htm 還有任何問題歡迎來咨詢~~~ 參考資料: http://tw.myblog.yahoo.com/henry53_chen/|||||個d減肥邊得架,, 等我介紹個健康+work既過你啦 =] msn: anna_kamping@hotmail.com add我比d資料你丫! $286六日減3-5磅 減肥得一樣野要注意 就係要揾一個容易跟同埋可以keep住跟既方法 仲有要係一個可以吸收到足夠蛋白質去建立瘦肌肉組織 同提高新陣代謝既方法 即係提高你身體燃燒卡路里既能力 最後要健康減肥 好多人會諗住慢慢減就係叫健康減肥 但其實一個真正既健康減肥 應該係減肥之餘可以改善埋你身體既小毛病 例如便秘, 容易感冒, 腸胃敏感, 經期不定, 等等等等|||||試下Herbalife 既營養蛋白素 , 佢係代餐的一種, 6日可減3-5磅 絕對健康的營養食品, 含大豆蛋白,有齊人體必需o既營養,全面調節包括免疫,消化在內的身體各項功能,令身體健康達到最佳狀態。 無論增肥減肥都冇問題!! Herbalife 這公司佢係一家美國公司, 有顧問為你選擇產品同跟進 如有興趣想知多d , 可以e-mail huntammy@gmail.com|||||不如你去le個網頁睇下丫,佢地既顧問幫我一個星期減3磅, 總共減左25磅, 2年都無肥返, 而且重改善埋健康添!! 我相信, 一定會幫到你 www.yourhealthyshape.com/miu|||||你減得太快啦! 你會好危險嫁,這不是減重宜是傷身 生果飯前飯後食都冇問題,不過唔好食太飽8成就0k啦! 你有冇想過用個健康又安全方法呢? 我自3個月減左20磅 皮膚靚左、身體好左、便秘冇左、經痛都冇左 你都試下睇下e個健康網站www.healthcometrue.com/coffeestar
arrow
arrow

    rlz87tm45t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()