close
標題:

女朋友大過自己3年, 佢32,我29, 可否在一起? 雙方家長會反對嗎?

發問:

女朋友大過自己3年, 佢32,我29, 可否在一起? 雙方家長會反對嗎?

最佳解答:

如果唔講相唔相愛呢個問題... 你地都有返咁上下年紀啦~~ 雙方家長係咪唔想你地結婚, 無可能架嘛!! 個男仔既家長可能會有少少意見, 但係唔至於會反對囉~~ 同埋應該只會叫個男仔考慮清楚既姐。 我覺得就無咩問題啦=w=b

其他解答:

年紀不是一個問題,最重要係你地兩個鍾唔鍾意大家,咁本不成問題,你只係太在意家長個關姐,一定無問題|||||大三年會有乜問題,只要真心相愛就得,何況又唔係差太遠. 我支持你們,並恭祝你們!!!!|||||年紀唔係一個問題喎, 因為, 要拍拖一齊既係你地喎, 佢地反對都無用架啦~拍拖既唔係你地雙方屋企人, 拍拖係兩個人既事, 你地咁大個人, 係你地自己揀既~ 係咪~|||||我想問番你啦,,點解唔可以一齊呀?? 你地都咁大個人啦,, 大家相愛而一齊有咩問題呀??? 你地係成年人黎嫁,唔通屋企人反對你地就唔一齊呀?? 咁樣既話你地既愛情咪好兒戲囉,, 同小朋友玩泥沙冇分別啦,,,|||||重點不是這三年,是你愛她有多少﹖你是真心愛她,當然可以在一起。當你們在一起時,生活過得開心快樂,雙方家長又怎會反對呢﹖ 『 現在是什麼時代了。』|||||Nowadays, it is no problem on the age difference. If both of you accept and do not feel any pressure, it is OK.|||||只要大家相愛,年齡會是問題嗎? 只要雙方家長不是對你伴侶有仇,又怎會反對呢~~~

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    rlz87tm45t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()