close
標題:

37週既bb應該.....

發問:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我想問問大家..我個肚依家37週4日..因為我水腫既問題入左醫院..! 照左個USG..跟住個DR就話我個奀.....咁正常37既BB應該幾重先岩.. 佢就話我依家2.2幾...但係我唔太肯定佢同我講個個重量... 咁如果我阿B真係奀咁我又應該可以食D咩..寧到阿B係如下時間長返D呢... THANKS~ 更新: 我就係唔係太清楚.佢講緊係kg定咩......

最佳解答:

37週有2.2 , 你所講的是否 kg or lb 呢? 如果是 kg 的話 , 就是正常 , 40 週出世大若你的bb有5磅幾左右啦 . 雖然是細左小小 , 後天再努力啦.

其他解答:

少少啦, 因為通常都有五磅幾, 不過唔緊要出世後可能佢吸收好d.
arrow
arrow

    rlz87tm45t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()