close
標題:

對元綠既印象, 意見.... (40分!!!)

發問:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我想睇下大家對元綠壽司既印象.. 好似品質.... 服務咁.... 最好原創... 好似佢地d 野食既選擇... 夠唔夠... d 侍應服務如何... 環境, 價錢 等等... 俾埋點樣改善仲好!!!!! 總之答案要重質唔重量..... ^_^ 40分嫁!!! 更新: 請用中文回答! ^_^

最佳解答:

初初就覺得元綠幾好既~~但係而家佢不斷加價...好似麥當勞咁唔覺唔覺加一兩蚊...而家我就覺得都幾貴喇<<就咁一碟三文魚壽司都要$12.5 /吉列炸蝦卷都要$19 /其他食物就份量少,價錢貴>>就係因為佢而家逐D逐D加價...所以我同我D朋友由之前食親壽司都會去元綠變到而家一定唔會去元綠囉!! 但係無可否認一樣野就係有D食物始終都係元綠好味D既!! 例如: 冷素麵同吉列炸蝦卷啦~呢兩樣都係我覺得元綠做得比出面好食既!! 而舖頭門面方面都幾好...可以比人幾舒服同幾衛生既感覺~ 但係我覺得佢而家已經唔係大眾化價錢啦...老實講,出面好多日本野都可以做到平過佢..環境好過佢..服務又好過佢~~ 所以最後一句都係食日本野一定唔會選攞元綠囉

其他解答:

嗯...我好鍾意去元綠吃野架, 價錢都ok(我比得起啦),環境唔錯,好清潔!!!d服務員好nice^^" 一句講曬,我鍾意元綠^^"|||||我覺得元綠壽司d價錢比較貴~~ 不過d服務態度幾好~~ d壽司都幾好食~~又多款式~~ 環境都幾好~~ 要改善既地方就係叫嘢食要等好耐!!! 希望可以改善下~~有次我等成半個鐘先黎呀!! 相比於元氣: 元氣d款就比較少~~而價錢就平d~~ 三文魚壽司9蚊咋!!! 其他都同元綠差唔多~~ 不過叫嘢食就快好多啦~~2至4分鐘就有~~|||||我覺得元綠壽司既食物幾貴...$12一碟三文魚壽司wo 但係品質都綠唔錯,d壽司好好食 食物選擇多,而且有套餐,可以食下拉麵&飯,唔會只係食壽司 d侍應既服務態度都幾好,唔會黑口黑面咁 環境緊係好啦,唔係點會有咁多人去食 有d元綠重有電視播演唱會,等野食個時都冇敢悶 so我覺得元綠整體黎講都好好|||||一般,に比 元氣差ろb
arrow
arrow

    rlz87tm45t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()