close
標題:

20歲既女仔適合擦邊隻面霜?

發問:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

20歲既女仔適合擦邊隻面霜呀?報埋價銭,吾謝! 夏、冬天使吾使換吾同既面霜? THX!! 更新: 我既膚質算係偏油少少,豆豆吾係多,間中會生幾個,但有毛孔。

最佳解答:

您好!首先唔好介意我大你咁少少d skin 仲好好,同埋我20歲時候已經係yahoo知識+解答,最近係yahoo blog 有自己blog 同係其他網站有blog 首先你的skin是否混合性,混合性偏的skin係夏天時tzone位置特別油,兩邊面頰就覺得足夠,而係冬天t zone 位就足夠而兩邊面頰比乾,如果揀arm 一隻面霜,可以唔駛轉面霜ga~ 如果你有呢d問題就一定要注意保濕方面 以你20歲的年紀,最好用biotherm aqua non stop 系列, 洗面,爽膚水,面霜清爽的呢唔笠而且我知道最近biotherm 做緊x”mas set 裝優惠, biotherm aqua non stop 系列,洗面,爽膚水,面霜都係below $400之內就有一set 另外需要full mask ,建議你去買regene納米水鑽保濕mask,full完15mins後feel到好多水直入SKIN 既底層,而且價錢都好平,如果你係regenemember可以以$2xx就有18塊mask,如果你有去開kiiregene特賣場可以以$99就有10塊mask 至於豆豆方面,其實我自己都會用,每月m 到時一定會出豆豆,而我會用雪完美苦瓜系列面霜,有消炎同有助去豆豆,價錢唔係好記得 解決咗水油問題自然毛孔都會幼細,豆豆都會少d因為有足夠水份 緊記趁未到25歲前做好抗衰老的工程及防曬 因為一到25歲後d皺紋,表情紋會走曬出呢,到時比人感覺好老 防曬一定要做,因為紫外線會影響dskin質數同埋好易會老 希望我的意見對你有幫助啦 如果你有不明白地方,歡迎你e_mail給我或係我yahoo blog 留言,我會解答你的問題 http://hk.myblog.yahoo.com/olivia_hohk/

其他解答:

妳好啊^^~ 其實面霜冇話咩年紀適合搽咩既~ 最緊要既係適合妳既膚質~ 唔知妳介唔介意講下自己係咩膚質呢?? 咁先可以話到妳知用咩護膚品比較適合妳~ 無錯^^~ 夏天同冬天我地皮膚需要既野會有d唔同左~ 所以我地係需要換架~ 試唸下我地夏天著短袖衫,到左冬天就要換長袖衫啦~ 護膚品都一樣架^^~ 我而家用緊既護膚品幾好用架~ 不過出面冇擺counter賣= =" 如果妳有興趣可以email聯絡我丫~ email: suki_chicken@hotmail.com 希望幫到妳啦~ 祝福妳~
arrow
arrow

    rlz87tm45t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()