標題:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我想問點樣可以練400m

發問:

400m 正確練習方法?!!? 想提高到50秒頭水平

最佳解答:

我自問唔算快.....'又食左好幾年煙.. 400m 53秒幾... 但我本身跑開長跑... 所以我應該叫夠氣... 首先起步一定要練...因為你開跑果下慢過人就虧左... 次要係練力量...因為跑400全衝係需要你夠力..力係指耐力... 可以參考我個方法...我自己就去d體育用品公司到買d鉛袋... 50-60蚊左右有2個...1個8磅左右... 之後就帶住佢...行返學校... 如是者...一帶就帶左5年....所以我覺得真係有用.. 雖然有時的確幾累...但係呢樣訓練就係要練你d乳酸... 加油啦...

其他解答:

可以去遠足練氣 星期日去跑1-2個鍾(慢--快)|||||我去田徑場快一下..........|||||你首先要去鍊氣 如果夠氣了,就去練速度直致去你想要的效果 這些微不足道的知料,希望幫到你|||||First,練氣 second,練體能 third,增高(目的:跑步時踏步踏得大步d) last,不斷練習 50秒頭唔知,但一定可以提高速度!
arrow
arrow

    rlz87tm45t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()