標題:

psp改左5.50 load 唔到 game

發問:

我想問下~~ 我個 psp改左5.50 gen-a(full) 之後~~唔知點解入左game落去,,佢都係話 load 唔到 game~~~ 我想問下有咩解決放法?????? 更新: 咁如果改內核時失敗,,,,變磚頭機 咁我搵 fd 應該點樣可以改到內核?????(要做d咩???) 可以的話~~清楚少少說明!!!!!!

最佳解答:

有幾種可能性 1Q.你改內核時失敗 變磚頭機 2Q.隻game是壞檔/未破解 有問題 3Q.隻game你確定其game是否符合psp讀取格式 1A.找FD拿psp來重生改內核 不過要小心哦~ 2A.重生下載GAME/轉第個下載點 3A.打開你所下載的game壓縮檔 如有「psp」字眼的資料夾就是可讀取的壓縮檔。如壓縮檔內還有壓縮檔 就把所有壓縮檔都點起了 之後按左鍵一同解壓出來 解壓出來的檔案再放入psp 便可玩 2009-08-07 22:19:41 補充: 有點點錯誤:2A.重新下載GAME/轉第個下載點/下載網上付帶的破解器自行破解(如:DJmax)

其他解答:

唔好搞到咁難..... 我估佢入Game戈時 檔名用左中文 檔名用左中文 就in唔到Game

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    rlz87tm45t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()