close
標題:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

租船搞生日PARTY*20分!!!!

發問:

我有個朋友下個月生日" 我諗住租隻船" 下午搭船去海上養魚場BBQ同到附近游灘游水" 夜晚去釣墨魚" 我想問 1,,邊度有海上養魚場可以提供BBQ服務 ?(請提供聯絡資料及收費) 而附近又有邊個海灘可供游泳 ? 2,,邊間租船公司既租金最便宜 ? (以租20人船計) 3,,租船公司包唔包整個行程 ? OR 只租隻船俾你就乜都唔理 ? 由於問題太多" 我會提供20分" 希望會有有經驗既人答到我" 感激不盡 ! 更新: 唔好意思" 下面兩位都解答唔到我既問題"

最佳解答:

你下午搭船去海上養魚場BBQ同到附近游灘游水" 夜晚去釣墨魚" 元朗 流浮山 上白泥 8號 A (可以提供BBQ服務 )(租金最便宜 ,以租20人船計)(租船公司包唔包整個行程) 電話:2472 1783 網址: www.YL.hk/farm/ 流浮山 海灘(可供游泳)

其他解答:

首先預祝你朋友生日快樂先 希望以下資料可以幫到你 元朗 流浮山 上白泥 8號 A 電話:2472 1783 網址: www.YL.hk/farm/ 玩得開心啲
arrow
arrow

    rlz87tm45t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()