close
標題:

我21,第一次化妝

發問:

我21,第一次化妝, 我想嘗試 base,粉底液,遮瑕膏,碎粉 先 我D皮膚係 T 字會出油,會有暗瘡 其實最主要係粉底液,一開始想要D唔太快乾,易推,因為手腳慢 我想嘗試 Maybelline BB Base/純礦物粉底液/遮瑕膏/碎粉 定係BOURJOIS FOUNDATION 更好,10 HRS SLEEP好定礦物精華慕絲粉底霜好 or 其他組合可以推荐??粉底HKD300中 and碎粉會吾會同粉底液同一牌子會好D? thanks~

最佳解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我自己都喺o岩o岩學化妝,所以朋友介紹我買MAYBELLINE嘅化妝品,價錢亦唔算貴,而且又好用,好適合新手化妝用.Watsons,萬寧,莎莎嘅專櫃都會有得買 MAYBELLINE喺採用天然嘅純礦物,唔會刺激到皮膚,MAYBELLINE嘅BB Base遮瑕效果唔錯,質地十分柔滑,蜜粉粉質輕薄幼滑,亦唔會堵塞毛孔,希望解答到你嘅問題喇^U^ 1.BB Base$99 2.蜜粉$109 3.眼線筆$59 4.睫毛液$99 5.胭脂$69 6.唇彩$79 1至6順次序咁用

其他解答:

Hello~ 如果單靠文字回答的話, 其實有好多化妝技巧是學不到的~ 我建議你可以報讀化妝班, 對於化妝新手來說,是很實用的~ 也可以學懂如何選擇化妝品,化妝步驟,技巧~ 打做一個適合自己的妝容" 不妨考慮呢 ^^|||||HI,我用BOURJOIS 礦物精華慕絲粉底霜,好乾唔好用。 我而家自己就用開呢幾隻牌子,OK O架 MAC SRUDIO SCULPT SPF 15 FOUNDATION (約$260) CANMAKE Essence in Foundation SPF 18 PA++ (約$120) Cinema Secrets Ultimate Foundation (價錢唔記得) 碎粉︰ Make Up Forever -- Super Mate Loose Powder (約$300) Clinique -- derma white brightening loose powder ($300 內) 遮霞羔我會用 Cinema Secrets 呢隻牌子,呢隻牌子好多化妝師都用,質地薄,遮霞度高,同埋唔乾。價錢都要過三百,同埋唔係好多度地方有得買,不過你可以去呢個網址到買,而且價錢俾出面平幾十蚊。 http://hk.myblog.yahoo.com/ykl_sharon/article?mid=193|||||其實唔同既皮膚質地, 係用唔同既粉底架, 有d皮膚適合粉底液, 有d適合bb cream, 有d適合cream狀foundation, 如果你用錯分分鐘令你本身皮膚靚都變到睇落差..或者想遮暇的地方遮唔到... 不如你學返個'個人化妝班'啦...你以上既問題都會幫你解決曬.. 而且導師好細心..會因應你既需要同埋面形樣貌教你化得最好最適合你的妝.. 比D資料你參考一下: ************************************************************************************************ 個人化妝班 ***二人同行有優惠 學生再Discount 一堂包學識(巳包下列a+b課程內容) 包全上堂用的化妝用具及化妝品(如自己自備也可) 巳包假眼睫毛 不需付款購買 心意禮物 送靚靚眼睫毛兩對(款式任選) 時間為2.5 小時 有notes, 有圖比大家, 回家也會記得 即場自己實習一次, 再加專業指導 課程內容 (a)講解個人合適的妝容 (a)講解個人合適的眼影顏色 (a)講解個人化妝所需工具 (a)教授輪廓修容&highlight的重點及技巧 (a)如何使用粉底, 遮瑕膏及碎粉 (a)了解上下眼線的重點及技巧 (a)示範化妝步驟 (b)教授如何貼眼睫毛 (b)教授日本大眼妹妝 (b)日妝/晚妝/裸妝 查詢可留言/ msn / email / 6333 3072 / 9043 2144 gagamakeupworkshop@yahoo.com.hk http://blog.qooza.hk/cherryjbb 相片
arrow
arrow

    rlz87tm45t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()