close
標題:

16都黎緊...還未拍過拖

發問:

16都黎緊...還未拍過拖... 本人由primary開始就係女校 跟本無機會識男仔 我d fd話同我出佳時好多男仔都會望住我 唉,都識唔到....望黎把鬼 曾經,dtb追過我,但我接受唔到,無拍拖 我覺得自己留守係自己嘰世界入邊,真係諗唔到點識, 我連愛情嘰入口都無...點搵愛情呀. 大家可以教下我點做嗎 更新: 其實我覺得識唔到係最大大大嘰問題...

最佳解答:

你先16歲無拍拖都好正常la 唔需要咁快(我諗) 你係唔係見到人地個個都一雙一對 你又想拍拖先 拍拖要順其自然 當然唔係叫你咩都唔好做 你可以留意下自己身邊的男仔(如鄰居) 都可以去d多男仔的地方 如果你唔怕怕羞你都可以主動出擊

其他解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

這裏可以幫到你 http://yahooak.hrb1.harbinidc.com/yahoo.com.hk/hk/auction/1118037410|||||我都系仲有兩個月就16歲喔!我依家都沒拍拖,同埋我讀果間由於系男校,亦都沒機會識到女仔,所以時間一長,女仔比我既感覺就成左稀有動物,成日系度慨歎點解我地學校唔收女生. 如果你.......認為可以同我做個fd既話,甘你加我 msn: xiao_qiang_2008@yahoo.com.hk|||||其實我都好明你既感受既,年青人真係有好大既好奇心,想識下戀愛既味道係點樣,但係愛情依家野可遇不可求,佢要黎既時候始終都會黎.依D野真係急唔黎。仲有你依家都只不過係十六歲,你仲有大排光陰喇。 如果你真係想識異性朋友既話,我建議你番下教會,參加一D社區性活動同埋對你感興趣既活動,因為大家都起碼有共同既話題,唔會有咁好冷場呀。|||||上網識啦-3- 上邊就有一位xD 不過要小心d呀! 好容易俾人呃~~|||||十六歲仲咁後生, 洗乜急啫 隨緣咪得囉, 遇到個你鐘意, 又鐘意你的, 先拍拖啦 唔好為拍拖而搵拖拍, 不然不會有好結果 你一定會蝕底, 一定會後悔|||||我快18 la, 讀男女校,都未拍過拖. 我有個補習老師大二了, 也未拍過拖。如果你想拍快拖,so easy la. 你看有個男仔留言給你la. 只要扮靚一點,主動講多兩句, 男仔手到拿來. 長唔長拍要看自己了. p.s.如想拍得正式點, 大學拍時最好.|||||你一定有聽過!!! 愛情係緣分嘅來源!! 太急進反而會嚇走!! 一旦你確定需要愛.你就會發現它正在等待著你 其實你可以多D留意下 身邊一定有人默默支持你嘅 身邊一定有人默默咁注意你一舉一動 所以唔好咁絕望 呢個發達社會 雖然係個個都好早拍拖 但你要明白 愛情唔係需要就可以羅來玩 另外 一旦你睇仲咗 就唔應該太挑剔 因為愛情唔係係放大鏡下面做成嘅 愛情都係講feel 如果你咁細個就以條件行先 就會將真正嘅愛情拒絕咗 呢D希望幫到你!!!!|||||@_@ 如果你唔介意男仔細過你 我都未拍過架-_-細你2歲 有興趣留msn 2009-10-10 19:39:13 補充: yetta1995 你好屈機wo 搵埋我黎講 = =哈哈''~ 不過冇所謂啦= = 2009-10-11 02:44:21 補充: =_=凸 ...我呃佢D咩野-- 哈哈 而且佢仲大過我 又未答應=0= 唔好蝦我好WO= = 2009-10-28 19:28:54 補充: 加唔加msn呀-3-''最後一分鍾發問時間= =我都得燈黎呀- -|||||首先你唔好成日諗住識唔到男仔... 放鬆心情 愛情e家野急唔黎 如果你真係想識男朋友的 可以約多d男仔出街.... 又可以去多男仔的地方..例如:旺角..等等 希望幫到你啦
arrow
arrow

    rlz87tm45t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()