close
標題:

13歲女仔增高方法~~

發問:

我係女仔,13歲,147cm,40kg(好重:()黎咗M一年喇,媽咪好矮(155cm),爹d 17xcm. 我由細開始就偏矮,可能因為我呀媽都好矮. 我都有做運動,但係成日都好忙,好多野做. 我考慮過買d增高藥,但係又驚無效or有副作用. 咁點算?我仲有冇得高?有咩方法可以增高?

最佳解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

打藍球,游水 這兩種方法最快高 千萬不要吃增高藥 地球上可能真係有呢種藥 但市面上大多數增高藥都係搵你笨 忙只是藉口 只要平時做30 mins 就可以

其他解答:

一定有得高!skipping是最好方法!每天skip200-300下(好似我咁)仲有!千奇不要買增高藥,是假架!!|||||其實女仔147cm, 40kg不是太矮, 只是嬌少玲瓏o 如想增高, 可以多做打籃球之類或跳高運動o|||||跳繩 真係好有效既增高運動:)|||||文明世界要咁高來做咩?? 長咁高來做牛(苦力)?? 文明社會其實唔需要咁高,況且長咁高會對生活造成不便。|||||你仲有得高,一定唔可以亂食藥。日日拉筋對腳會長D,線條會靚D。如果運動我建議游水因為係高得最多(一星期游2、3次)。如果以上方法都無時間...我仲有一招秘技!!平平地又慳時間-------去買對増高鞋墊吧啦=]|||||1.每日四隻蛋,飲豆漿∽ 2.運動唔好做過量,每日起床做拉肚子,拉剄動作←最有效 以上都是參考百科全書裡的重點(省n字內容)|||||你一定有得高 1) 食多D高鈣嘅食物,例如:豆奶,豆腐(豆類食物),或者牛奶...... 2) 仲有做多D運動,一星期起碼有三四日有半個鐘攞嚟做運動,例如: 跳繩,游水,打籃球 **P.S.千奇唔好跑步 3)早睡早起**一定要系十一點之前訓,因為十一點系刺激素嘅高峰時期 4)坐姿要端正~唔好成日彎腰 以我做例子 我同你一樣咁大~我啊媽都系得15X,但我阿爸得16X,我都有162啦~ 所以你唔系驚~一定有的高 至於增高藥.....通常都系騙人,唔好亂試 希望幫到你啦~Fighting ^_^|||||你每日運動量做夠,雞蛋牛奶提供充足嘅話 你一定仲會高~ 一定唔好買增高藥 都系騙人的|||||我認為你一定有得高,我d朋友都係咁,所以你唔使擔心.仲有,你唔好買"增高藥"呀!你食左ge話唔知會唔會影響你發育,仲可能有副作用tim!依家係暑假,你可以抽d時間做運動.(打籃球,游水同跳繩可增高!)最後食多d有營養ge食物(均衡飲食),就ok架喇!>,< 希望幫到你啦!^.^
arrow
arrow

    rlz87tm45t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()