close
標題:

我15歲啦,,點解個樣仲係同小學差唔多?(男)

發問:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我15歲啦,,點解個樣仲係同小學差唔多? 我覺得我好自卑,,, 點解會咁既? 遲d,,大約幾歲會變,, 好易比人認到 仲比人話可愛tim,,點算 更新: rekin890508: 咁我遲早都變到你咁了,,19歲

最佳解答:

如果你覺得 自卑, 咁我仲自卑啦~~ 你15歲 個樣似小學生 都仲好d ~~ 我19歲 仲慘過你.. 出街俾鄰居問 讀完 中三未呀?(好嬲) 同fd 入機舖 打機 ,俾人查身份證(次次查 都唔好受) 同fd 入馬會 俾人趕 , 要拿張身份證出黎先冇事(我覺得好於) 我都成日問自己 點解個樣要生成咁 好嬲好唔服.. 但係個樣天生係咁 想點改都唔得~~

其他解答:

你果D叫娃娃面...... 唔洗驚喎!!!~ 我個FD(男)都系咁啦!!!~ 我由幼稚園開始識佢嫁啦(依家6年班) 佢個樣都仲系咁!!!~ 呢D唔怪得人!!!~天生!!!~~~ 遲d都唔知會唔會仲系咁!!!~|||||冇問題嫁 ! 男仔係遲d先會發育的啦 ! 遲d會變 .....-.- 唔好咁自卑啦 !
arrow
arrow

    rlz87tm45t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()