close
標題:

卡通的播出時間~~~20點~~~~~

發問:

我 想 問 秀 逗 魔 導 士 ( REVOLUTION 革命 ) 在 香 港 的 播 出 時 間~~~我 聽 講 會 在 7 月 播 出 的 ?? 係 唔 係 真 o架 ?? 20點 ~~ 20點 ~~ 20點 ~~ 20點 ~~ 20點 ~~ 20點 ~~ 20點 ~~ 20點 ~~ 20點 ~~ 20點 ~~ 20點 ~~ 20點 ~~ 20點 ~~ 20點 ~~ 20點 ~~ 20點 ~~ 20點 ~~20點~~

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

香港? ~_~香港播新番時..通常等那該新番出了很久..才會播放 例如 火影一樣... ======================================================== 秀 逗 魔 導 士 第四季 (即秀 逗 魔 導 士 REVOLUTION 革命 ) 會在7月2號 播放 播放時間為 1:20分 ~! ↑以上的是日本播放這套動畫的時間 (香港就不知道了^^) 回答你的問題 : (容許我用口語^^") 問 :我 聽 講 會 在 7 月 播 出 的 ?? 係 唔 係 真 o架 ?? 答 :係真的 , 但會在日本播放 香港不會播放的^^ (除了香港動漫網站) 問 :我 想 問 秀 逗 魔 導 士 ( REVOLUTION 革命 ) 在 香 港 的 播 出 時 間~~~ 答 : 香港唔播新番..就算有..都會等好耐!!!(除了香港的動漫網站) 因問時..有點模糊..我難以詳細解答 不過..我答案應該幫到你~ 若再有問題 可再補充..我會再答番你^^

其他解答:

我唔知香港幾時做,但日本7月2日先做第一集,香港無咁快嗎.... http://www.starchild.co.jp/special/slayers_revolution/menu/onair.html|||||我 想 問 秀 逗 魔 導 士 ( REVOLUTION 革命 ) 在 香 港 的 播 出 時 間~~~我 聽 講 會 在 7 月 播 出 的 ?? 係 唔 係 真 o架 ?? 我的回答:係呀!
arrow
arrow

    rlz87tm45t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()