close
標題:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

贈20點我23歲仔都未拍過拖係咪好瘀呀?女仔please

發問:

贈20點我23歲都未拍過拖係咪好瘀呀?女仔鍾吾鍾意自己的男朋友未拍過拖?女士們會不會選擇這種男仔? 有無認識男仔過22歲未失過身?我很自悲 覺得我甘大個都未拍過會吾會有咩問題及覺得我好似無經驗(e.g接吻)配合吾到佢(d女仔).....

最佳解答:

我得12歲可能比唔到D答案你... 但係你諗下先... 年齡...經驗重唔重要先...? 你係唔係真係要用個瘀字黎講自己呢...? 好多男仔到25,30,40都未試過嫁... 禁個D係唔係要死左佢呢...? 22未失身... 有咩問題... 好多男仔都係24上先會有第一次嫁bor... 做咩要自悲呀... 乜你禁冇信心嫁... 重有唔係全部女仔都冇曬楚吻嫁ma... 有D冇... 可能佢地都唔識... 乜kiss要人配合嫁咩... 如果係... 禁我唔知囉... 23歲... 都係一個青春時間... 做咩禁擔心問D禁既野呀...? 人地40歲都先岩岩拍拖... 你重有大把時間la... 只要你係好人... 一定會有人明你既... 中意你... 同你一齊既... 唔洗擔心bor... 比D信心自己... 女仔多數會要D... 小拍拖既人... 因為都係比較長情嫁... +油呀... 唔好對自己禁冇信心呀... 岩岩好似有D冇禮貌sorry... 但係我成日禁樣同人講野... 都鬧醒過好多人嫁... 希望我都可以幫到你la... 比個msn你呀... 做fd ok嫁... msn:beryla69048@hotmail.com

其他解答:

23歲姐,冇問題呀!好多人25~27先有拖拍呀!一d都唔瘀!!|||||我覺得咁樣有咩好瘀 我覺得咁樣既男仔只可以用清純來形容 通想女性都好鍾意自己條仔係第一次 所以好多女性都會選擇呢種男性 而且經驗呢樣野係慢慢累積 所以唔使擔心呢d問題bo p.e我係女生|||||搵個都未拍過拖既女仔LOR...一定有,,而且同你差唔多大都會有... 點解你咁想失身...愛同性都係神聖GA...唔好見身邊人亂黎就想~|||||鐘意啊﹗好少女士們會選擇這種男仔羅,咁細個|||||如果你同一個未拍過拖的人一齊.. 我諗你地2個冇拍拖經驗...可以好d.. 因為2個咩都唔識..就可以做一d你地未做過既事.. 例如kiss... ifyou同一個拍過幾次拖又有經驗的人一齊.. 佢有了多次經驗,知道了情侶嗌交要點做.. 而你又可能唔知咁哄反個女仔咁..可能你係呢方面會比較輸蝕.. 不過如果個女仔鐘意你... 佢又唔會因為你冇拍過拖而唔鐘意你既... 我諗佢都會同你一齊... 不過2個人一齊最緊要垣白同埋男仔要細心... 如果有咩唔識最好就問下d拍緊拖or有經驗既人lor... 咁樣對於你地拍拖有幫助~ 未失身??你好想失呀?? 唔需要自悲wor. 只要對方願意佢都會比你的... 唔識未試多幾次就識既喇...係未?? 唔需要擔心咁多呢d既..’ 好多野話黎就會黎既喇... 順其自然喇..^^|||||都係唔可以用瘀形容自己未拍過拖 其實有D人可能差唔多30歲都未拍過拖 你話女士們會不會選擇這種男仔? 其實如果果位女士係真心鐘意你 你未拍過拖佢都唔會介意 你未拍過拖可能重好,雖然係無經驗對某方面 但女士覺得你可能都係真心對佢 重知唔好花心,要真心對待佢 事實上你有冇一個你鐘意的女仔 有的一定要珍惜同佢相處的機會 一係睇定D(不建議)同佢表白 熟的,就把握機會表白 錯失左,可能永遠都冇機會架 我本人就係錯失左所以再冇機會.... !!加油AR你!!|||||咁又唔使用到瘀黎形容 既然你已察覺到依家呢個age最好拍下拖,咁就要做好準備 學下gentlemen d,對女仔真誠d,仲有比較重要既係要有清晰既人生目標,一個如果真係真心想同你拍拖既女仔,相信會好睇重呢樣野..一個有奮鬥心既男仔,對女仔黎講係會好吸引... 女仔鍾吾鍾意自己的男朋友未拍過拖?見仁見智拉...不過你都仲好年青,未拍過拖都唔出奇...如果過多十年你都仲未拍過拖,相信女仔就會諗下究竟呢個男仔有乜問題..依家未使worry住...(我認識的幾個男仔都係26、27歲先開始拍拖,到後來都會成功) 不過,依家你要係各方面都要ready下,一旦遇上咁的,就要勇敢去追求...咁先至稱得上係真正既男子漢! 祝好運!|||||禁又唔係瘀姐~我覺得你只係揾唔到個自己鐘意嫁女仔姐~ 因為揾唔到所以先唔拍拖禁我覺得無問題啊~ 我覺得最重要係你對個女仔好唔好同係唔係真心更加緊要囉~ 禁人人都有第一次嫁啦~e個唔係問題黎嫁~ 禁你都未拍過拖無性關係係正常嫁~ 只係你潔身自愛無亂搞男女關係,,,禁我都覺得你個人唔錯啊~ 而經驗e個問題...找諗你禁大個人都一定有睇過a片個d嫁啦~ 只係無實際經驗姐~禁我諗女仔都唔會話真係好介意e d野囉~ 而且我覺得好似你禁嫁男仔~....e家真係好小有嫁啦!! 唔好因為覺得好瘀而去是但揾個人黎做女友a~xd
arrow
arrow

    rlz87tm45t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()