標題:

我19歲,想讀安全主任文憑課程...

發問:

我19歲,想讀安全主任文憑課程... 但我上網睇左好多open u 同其他機構資料 全部都係 21歲/會考中英合格/多年經驗... 咁其實小弟會考肥左英文.... 有冇方法可以報到SO課程 ? 有可唔可俾少少資料小弟 更新: 其實我宜家已經做緊安全督導員.... 但只係想問下有冇方法可以宜家就讀到主任課程 還是只可以等21歲 但21歲既時間 係唔係就唔需要 會考中及英合格呢? 更新 2: 請問師兄有冇d咩沙紙推介下... 我都唔知應該讀咩

最佳解答:

安全主任文憑係大專課程,你可試吓安全督導員培訓班,屬短期課程 www.hksta.org 不過唔一定幫到你安全主任文憑課程,最好都係考返好D英文先,如果唔想再考會考,可讀IELTS 2010-03-02 09:46:57 補充: 年滿21歲及有相關工作經驗便不需五科,但只是有资格,學校收不收是學校的决定,最好趁呢兩年讀多兩張工程的沙紙

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

我想問下樓主. 你話你宜家做緊安全督道員. 我想問下你係邊度搵到份工架? 可唔可以講我知? 麻煩哂|||||咁請問師兄有冇d咩沙紙推介下... 我都唔知應該讀咩
arrow
arrow

    rlz87tm45t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()