close
標題:

坐圍37寸,腰圍28守,,算吾算肥??

發問:

我依排好似肥左??以我既高度165cm,,重54kg,,算吾算肥??但坐圍37寸,,腰圍28寸喎!! 有咩方法可以減肥呀?? 幫幫忙丫 好冇?!

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

你係男定女=.=??不過男同女都沒分別,= =咁唔叫肥架波~

其他解答:

無須運動減肥法 (十日可減3-5lbs) 無須運動*無須節食*價錢經濟 為一個纖體及瘦身的健康修身減肥計劃,能幫助需要修身人士用食物健康及有營養地減重。適合男仕或女仕選用 此修身產品可有效地幫助減包包面、減大腿、減小腿、減肚腩、減patpat、 減手臂、減 byebye 肉、產後減肥、青少年減肥、小童減肥、減下半身、去水腫及婚前修身。 其實要減肥一D都唔難 只要你搵到個食得放心,減得開心既方法就一定成功瘦身! 我介紹既方法就係一個不但可以減低卡路里攝取量 亦可提高新身代謝既方法 而本人都正在試用,已試用個多禮拜,已減3磅同埋明埋全身吋數落左,效果顯著^^ 另外我地仲有護膚產品 有專人教你正確洗面方法 ~ 真真正正既比皮膚感受一下咩叫護膚 ~ 要改善粉刺? 黑頭? 火山坑? 暗瘡? 油脂粒? T字位油? 我地都幫到你!! 重唸?! 請即登入以下呢個website登記la~~登記後會有專人聯絡你架喇~~ http://www.easy-keepfit.com/ E-mail : happy_hihi2003@yahoo.com.hk
arrow
arrow

    rlz87tm45t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()